آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۷
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

امروز دور سوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال برگزار می شود

عبور از خوان سوم، خواسته مدعیان

چهار تیم پیروز دو بازی قبلی پلی آف لیگ برتر بسکتبال در صورت تکرار برد در بازی امروز به رقابت های دور نیمه نهایی راه پیدا می کنند.

تیم های پتروشیمی بندر امام، شهرداری تبریز، نفت آبادان و مهرام، چهار تیمی هستند که در دو بازی قبلی خود با تیم های شهرداری و یس آل گرگان، نیروی زمینی و دانشگاه آزاد به پیروزی رسیدند، اما هنوز کار برای این تیم ها تمام نشده است.

در سومین دیدار از سری رقابت های پلی آف، مدعیان به دنبال عبور از خوان سوم و صعود به نیمه نهایی هستند، اما بازنده ها هم نمی خواهند بدون پیروزی در این مرحله خداحافظی کنند.

این بازی ها به صورت برنده سه از پنج مسابقه برگزار می شود و امروز دو تیم گرگانی میزبان تیم های اول و دوم رده بندی در پایان دور مقدماتی هستند. در گرگان شهرداری میزبان پتروشیمی بندرامام است.

یس آل گرگان نیز میزبان شهرداری تبریز است. این نماینده گرگان هم در دو بازی نخست خود باخته و حالا در خانه به دنبال جبران است، اما کار دشواری برابر حریف مدعی اش دارد.

در کنار دیدار تیم های شمالی در پایتخت نیز دانشگاه آزاد و نیروی زمینی به دنبال متوقف کردن حریفانشان هستند. در سالن حکیمیه، دانشگاهی های بسکتبال میزبان مهرامی هستند که در دو مسابقه قبلی حریفش را شکست داده است. در سالن آزادی نیز نیروی زمینی باید برابر نفت آبادان پیکار کند و کار بسیار دشواری دارد.

با توجه به شرایط مسابقات به نظر می رسد مدعیان در بازی سوم کار را تمام می کنند و به نیمه نهایی می رسند مگر این که میزبانان این مسابقه خود را به رقابت برگردانند و ترمز حریفان را بکشند.

برنامه

شهرداری گرگان پتروشیمی بندرامام/ دانشگاه آزاد مهرام / نیروی زمینی نفت آبادان/ یس آل گرگان شهرداری تبریز

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بیست و نهم دی شروع می شود و برنده دیدار دانشگاه آزاد و مهرام با برنده پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان رقابت می کند و برنده نفت آبادان و نیروی زمینی با برنده دیدار شهرداری تبریز و یس آل گرگان پیکار خواهد کرد