آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۷
حوادث
۱۹

قتل همسر در اوج عصبانیت

پرونده پسر جوان که همسر دانشجوی پزشکی اش را در اوج عصبانیت خفه کرده بود، با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال شد.

به گزارش جام جم، محمد رضای 23ساله متهم است درجریان دعوا و درگیری با همسر عقدکرده اش که دانشجوی رشته پزشکی بود، او را هجدهم مهر امسال، داخل خودرویش خفه کرده است. داماد جوان برای این که ردی از این جنایت برجای نگذارد، جسد همسرش را درجاده سعیدآباد شهریار رها کرد و به خانه بازگشت. زمانی راز جنایت او فاش شد که خانواده همسرش متوجه غیبت طولانی او شده و پی بردند دخترشان بعداز رفتن به دانشگاه ناپدید شده است. با شکایت آنها در دادسرای جنایی تهران بود که پرونده به جریان افتاد و آخرین فردی که با او دیده شده بود، شوهرش بود که به عنوان تنها مظنون قتل بازداشت و بعداز تحقیقات پلیسی به قتل او اعتراف کرد. متهم بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

این در حالی بود که والدین نوعروس با حضور در دادسرای جنایی تهران برای داماد خانواده درخواست قصاص کردند.

جوان همسرکش، دیروز برای حضور در آخرین جلسه بازپرسی از زندان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در حالی که بشدت از مرگ همسرش ناراحت بود و ابراز پشیمانی می کرد به بازپرس جنایی گفت: پدر من و همسرم با هم آشنا بودند که همین باعث آشنایی من و همسرم با هم شد. ما به خواست خانواده ها عقد کردیم. می خواستم سربازی بروم که همسرم که دانشجوی رشته پزشکی بود سر این موضوع و خرید جواهر و لباس با من دچار اختلاف شد.

وی افزود: آن روز همسرم را بعداز بیرون آمدن از دانشگاه سوار خودرویم کردم و راه افتادم. در میانه راه در یکی از محله های تهران، در داخل خودرو با هم دعوایمان شد. درگیری مان بالا گرفت. کنترل خودم را از دست دادم و در اوج عصبانیت خفه اش کردم و جسدش را در جاده سعیدآباد شهریار رها کردم و به خانه بازگشتم. خیلی همسرم را دوست داشتم اما یک لحظه عصبانیت او را از من گرفت و آتش به زندگی ام زد.

متهم با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت. پرونده او به اتهام قتل عمدی با صدورجلب به دادرسی به دادگاه کیفری ارسال شد تا او بزودی پای میز محاکمه بنشیند.