آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۴۲۴۰
خبر
۸

سایه روشن

بازگشت آیت الله هاشمی شاهرودی از آلمان

عصر ایران نوشت: یکی از اعضای دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بازگشت او به ایران را تایید کرد. حدود سه هفته پیش سیدعلا هاشمی شاهرودی، فرزند آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی با اشاره به تعطیلی دروس آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی گفته بود آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دوره درمانی سفری به خارج از کشور کردند و به زودی باز می گردند.

همچنین به گزارش «ایسنا» روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره موضوعات و شایعات اخیر که درباره بیماری و سفر درمانی آیت الله هاشمی شاهرودی ایجاد شد، بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: بستری شدن حضرت آیت الله شاهرودی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در یکی از بیمارستان های آلمان بنا بر توصیه اکید تیم پزشکی و برخلاف تمایل ایشان بوده است و پس از بهبودی و طی روند درمانی در آلمان به ایران مراجعت کرده اند و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و جایگاه های دیگر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی خواهند بود.

آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری

مهرنوشت: غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری گفت: نازنین زاغری در حال حاضر در حال سپری کردن محکومیتی است که دادگاه برایش تعیین کرده و صحبتی برای آزادی نشده است. رئیس دادگستری استان تهران افزود: این فرد غیر از محکومیتی که هم اکنون در حال گذراندن آن است، یک پرونده اتهامی دیگر هم دارد که به دادگاه ارسال شده و در فرآیند دادرسی دادگاه است.