آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* ای مولا و مقتدای ما! ای رهبر حکیم و فرزانه! آقاجان! تمام هستی مان را مدیون یک نفس گرم شما هستیم و اگر تمام عمر در حال سجده باشیم و پیشانی بر خاک بساییم نمی توانیم شکر یک لحظه سایه پرمهر ولایت شما را به جا آوریم. امیدوارم قصور و تقصیرهای ما را مورد لطف و مهر خودت قرار دهید!

ابوالقاسمی

* امام خامنه ای با لحنی پدرانه به مسئولین توصیه هایی کردند و تذکراتی هم به عموم مردم دادند. مردم عاشقانه پیرو خط ولایت هستند حال باید دید مسئولین چه مسیری را در پی خواهند گرفت. مسیر مردم با رهبری یکی است امیدوارم برخی مسئولین هم با مردم هم مسیر شوند.

91490910

* به همه مردم در سراسر میهن اسلامی به دلیل خنثی کردن توطئه جدید دشمنان خدا قوت و دست مریزاد عرض می کنم. این ملت شایستگی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را دارد و چه افتخاری بالاتر از این که همه با هم مقدمات ظهور منجی عالم بشریت آخرین ذخیره الهی را برای پیاده کردن و گسترش عدالت فراهم بکنیم.

38720930

* صد شکر که فتنه گشت خاموش

شد فتنه به شر خود هم آغوش

ملت چو به پای خاست در دم

افتاد بساط فتنه از جوش

از فتنه گران دگر خبر نیست

سوراخ گزیده اند چون موش

کردند شرارتی به ذلت

گشتند چو خار و خس فراموش

هر کس کند این جنایت پست

مست است و بدون عقل و بیهوش

با همت ملت سلحشور

شد ذلتشان به دهر منقوش

و آن نقش به زیر پای مردم

بنمود زمین شهر مفروش

همچون مگسان زدند بالی

کردند فضای شهر مخدوش

صد شکر ولی صنیع زاده

رسوا همگی شدند و سم نوش

بفرست به شکر آن درودی

بر احمد در ره خدا کوش

03580913

* پیشنهاد می کنم پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصویر سردار دلاور و مالک اشتر سردار سلیمانی در ورودی های شهرها نصب شود تا مزدوران و خودفروخته ها بدانند سردارانی چون سلیمانی ها در قلب ملت جا دارند و کمی هم به حال خودشان گریه کنند که اکنون پس از شکست، حتی در نزد اربابانشان هم ارزش ندارند.

وحیدی - گرمسار

* حضور مردم در راهپیمایی پس از فتنه و اغتشاش دفاع از نظام و رهبری بود همین مردم حاضر است دولت را در اصلاح اموری مثل بودجه 97، اختلاس ها، نجومی بگیری، اشرافی گری یاری کند و امیدوار است دولت از این کمک فکری استفاده کند.

71900912

* یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس آشوبگران حوادث اخیر را به دانشجو و غیردانشجو تفکیک کرد و در مقام دفاع از آشوبگران برآمده است. در حالی که اولا نخستین گروهی که در مقابل فتنه اخیر ایستاد خود دانشجویان بودند. ثانیا از دید قاضی و قضاوت در موضوع آشوبگری بین دانشجو و هر قشر دیگری نباید تفاوت قائل شد. هر که جرمی مرتکب شده باید به مجازات برسد.

52330912

* مردم برای ناکام ساختن دشمنان در براندازی جمهوری اسلامی در گذشته و حال سنگ تمام گذاشته اند. حال نوبت دولتمردان است که جواب این ملت رشید را با خدمت و کارآمد کردن مدیریت و اداره کشور بدهند.

16480915

* خداوند لعنت کند آمریکا و عوامل آشوب طلب را که با شرارت و جنایت خود نگذاشتند صدای اعتراض های واقعی مردم به گوش مسئولان برسد تا برای پاسخ به مطالبات ملت چاره اندیشی کنند.

99500913

* معاون دادستان کل اعلام کرده خطر جدی تصرف فضای مجازی با 8 هزار کانال تلگرامی توسط ضدانقلاب را به مسئولان امر به ویژه دو وزارتخانه اطلاعات و مخابرات گوشزد کرده ولی ترتیب اثر نداده اند. آیا بهتر نیست کنترل و مدیریت شبکه های فضای مجازی به یک نهاد توانمند انقلابی کار آزموده سپرده شود؟

00490911

* اگر دولت و دولتمردان این آشوب ها را ریشه یابی نکنند و زمینه های به وجود آمدن این حوادث را از بین نبرند دشمنان باز از این زمینه ها برای آشوب بهره خواهند برد و اسباب زحمت می شوند.

51620939

* ستاد نماز جمعه تهران، روزهای خاصی که نیاز به برگزاری تظاهرات مردمی در آن ها احساس می شود، باید برای مشارکت ایجاد فضای نمازگزاران در این امر مهم اجتماعی و...، نمازجمعه را به دانشگاه تهران که از هر نظر، محیطی مانوس و شناخته شده می باشد انتقال دهد؟! اقامه فصلی نماز در مصلی، شاید قابل توجیه باشد، لیکن انعطاف پذیری مدیران ستاد نماز جمعه تهران، در این گونه موارد، ضمن تقویت ارتباط مومنین با این نهاد مردمی و انقلابی، می تواند در جهت تقویت گفتمان و روحیه انقلابی مردم، تاثیرات مثبت و به سزایی داشته باشد.

24700919

* با این حمایتی که بعضی از کشورهای اروپایی از آشوبگران حوادث اخیر در ایران کردند مسئولان کشور نباید هیچیک از مسئولان فرانسه یا انگلیس را بدون پیش شرط به داخل ایران راه بدهند.

10690912

* آیا آن دسته از مدیران اصلاح طلب که برای آمریکا خوش رقصی می کردند پس از این آشوب های ساخته و پرداخته آمریکا که پرچم ایران عزیز را به آتش کشیدند بیدار شده اند؟

55300936

* آقای جهانگیری گفتند، ماشین اقتصاد را که ته دره بود، ده پله بالا آوردیم! بنده خدمتشان عرض می کنم در این زمینه حاضر به گفت وگو هستم، حداقل وقتی به عنوان یک فرهنگی زندگی خودرا که می بینم این ادعا تایید نمی شود.

بازنشسته فرهنگی و ایثارگران- مازندران

* با واکنش های عجیب و غریبی که از برخی از جریان های سیاسی در خصوص آشوب های اخیر و آشوبگران شاهدیم می توان نتیجه گرفت که دلدادگی شان به غرب بیش از دلدادگی شان به استقلال کشور است

58270912

* آقای روحانی گفتند: «مردم صراحتا اعلام می کنند که حرف دارند و باید به حرف مردم گوش داده و بالاتر از آن به آن عمل کنیم.» شماره تلفن های 6133 یا 111 رسمی ترین راه برای ارتباط با مسئولان دولتی است. ولی اصلا کسی نیست به حرف مردم گوش کند!

0129 - 021

* چگونه ممکن است که در کشور موسسات مالی - اعتباری بدون مجوز بانک مرکزی به فعالیت بپردازند و بعد از مدتی برای سپرده گذاران مشکل درست کنند و دولتمردان بگویند خبر نداشتیم؟! آیا درست است که به سبب این عدم نظارت، دولت پول های حیف ومیل شده مردم را از خزانه بیت المال بپردازد؟

8886 - 0914

* دولتی ها گفته اند صنعت گردشگری نجات بخش اقتصاد است. بنده سوالی دارم: درست است که از این ظرفیت باید استفاده کرد ولی چرا یونان با آن قدمت و آثار باستانی مثال زدنی و صنعت گردشگری که دارد ورشکسته شده و در بدهکاری به دنیا هم مثال زدنی شده است؟

3104 - 0912

* آقای جهانگیری! پنج سال است صداوسیما دربست مدیحه سرای کارهای شماست. در این مدت تا توانستید تمام ضعف ها و ناکارآمدی های موجود را فقط به دولت قبل نسبت دادید. آیا اجازه دادید تنها یک بار وزرای دولت قبل در همین رسانه از خود دفاع کنند؟

نیک طبا

* معدود نمایندگان کم بصیرتی که خواستار آزادی آشوبگران و اغتشاشگرانند آیا نمی دانند از کسانی حمایت می کنند که با پرچم، میهن، ملت، حسینیه، امامزاده، مراکز دینی و... مشکل دارند و آنها را به آتش می کشند؟ کاش می شد ابتدا رای ملت را پس دهند و بعد از این آشوب طلبان حمایت کنند.

4470 - 0912

* مردم مایل اند بدانند شهردار و شورای شهر تهران تاکنون چه اقداماتی برای مقابله با آلودگی هوا انجام داده اند؟ روزهای پاک در فصل سرد سال 96 تاکنون فقط به لطف وزش باد و بارش باران بوده است پس مسئولان چه نقشی ایفا کرده اند؟

5060 - 021