آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۷
اخبار کشور
۱۰

صفار هرندی: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می کنند و در پشتی خانه را به اجنبی نشان می دهند و اظهار می کنند اگر می خواهید کاری بکنید و به نتیجه برسید باید ایران را تحریم کنید و باید ایمان نسل جوان را به مقدسات کم کنید.

محمد حسین صفار هرندی در مراسم گرامیداشت 25 دی، روز حماسه و ایثار خوانسار که در حسینیه حجت بن الحسن العسگری(عج) این شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: کشوری که روزگاری نگران حفظ جغرافیای خود در برابر مخاطرات و دشمنان بود، امروز به جایی رسیده است که نه تنها برای خود بلکه برای همسایگانش نیز ایجاد امنیت کرده است.

وی مسیر مذاکره و مصالحه با قدرت ها و مستکبران را بر خلاف مسیر شهدا ارزیابی کرد و گفت: آمریکا قبل از بازپس گیری ابوکمال از تکفیری ها اظهار کرده بود که این منطقه، نقطه استراتژیک نیروهای ما است و اجازه نخواهیم داد پای خود را در این نقطه بگذارید، اما سردار غیور اسلام، در برابر این اظهارات این نقطه را گرفت و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

صفارهرندی به دلایل اصلی بزرگ شدن ملت ایران در چشم دشمنانش اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا ما را به ابرقدرت منطقه تعبیر می کند، یعنی قدرتی که می تواند حرف خودش را بر سر زبان مردمی که هزاران کیلومتر با مرزهایش فاصله دارند جاری کند و پژواک پیام حضرت امام(ره) و کلام رهبر انقلاب و شعارهایی که ملت ما می دهند در بین ملت های دیگر شنیده می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: برخی دو دستی امنیت کشور را به دشمن تقدیم می کنند و در پشتی خانه را به اجنبی نشان می دهند و اظهار می کنند اگر می خواهید کاری بکنید و به نتیجه برسید باید ایران را تحریم کنید و باید ایمان نسل جوان را به مقدسات کم کنید. صفارهرندی گفت: امروز دستگاه قضا این قدر قدرت دارد که اسامی و چهره های شاخص او را مقهور نکرده است و به سراغ آنها می رود. وی تاکید کرد: کشور به افرادی نیاز دارد که به حل مسائل در داخل کشور اطمینان دارند و نه کسانی که معتقد به آوردن مدیر از خارج هستند.