آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۸
ورزش
۹

مستطیل سبز

واکنش مارادونا به انتخاب مونتلا در سویا

دیگو آرماندو مارادونا همیشه جنجال آفرین است. این بار ستاره پیشین تیم ملی آرژانتین، مدیریت سویا را نشانه گرفت و از برکناری ادواردو بریتسو و انتخاب وینچنزو مونتلا به عنوان جایگزینش در هدایت این تیم بشدت انتقاد کرد. او در صفحه اش در اینستاگرام با منتشر کردن عکسی از اسکار آریاس (مدیر ورزشی سویا) هنگام دست دادن با مونتلا نوشت: دیوانگی محض بود مونتلا را به عنوان جایگزین بریتسو انتخاب کردند، چون سرمربی ایتالیایی به علت کسب نتایج ضعیف از میلان اخراج شده بود. هزاران سرمربی می توانستند جایگزین بریتسو شوند.

هازارد از رئال دورتر شد

ادن هازارد در سال های اخیر مدنظر رئال مادرید بوده است و در این هفته رادیو RMC اعلام کرد این باشگاه با نزدیکان هافبک بلژیکی مذاکره کرده است.

به نظر می رسید حضور این بازیکن در تابستان در مادرید قطعی شده است، اما اظهارنظر جدیدش همه را شگفت زده کرد. هافبک بلژیکی در جریان دیدار بوستون سلتیک و فیلادفیا در لندن به خبرنگار میرر گفت: قراردادم را با چلسی تمدید خواهم کرد. ابتدا تیبو کورتوآ این کار را انجام خواهد داد و بعد من. با این حال گفت وگویش با یک هوادار همه چیز را کاملا روشن کرد. هازارد به طرفدارانش گفت: به تو قول می دهم هرگز استمفورد بریج را ترک نخواهم کرد و بازیکن چلسی خواهم ماند.