آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۸
فوتبال ایران
۱۱

جهانبخش در تیررس لاتزیو

علیرضا جهانبخش، وینگر راست تیم ملی در نیم فصل اول لیگ هلند آنقدر خوب بازی کرده که حالا پیشنهاداتی داشته باشد. عملکرد او نسبت به سال های گذشته بهتر و پخته تر بوده است.

جهانبخش در آخرین گفت وگویی که با خبرنگار ما داشت از این گفت که در فوتبال هلند به سقف آرزوهای خود رسیده و قصد دارد بازی در لیگ دیگری را تجربه کند. در همین حال رسانه های ایتالیا اعلام کردند باشگاه لاتزیو او را می خواهد. این باشگاه در ابتدای فصل به دنبال سردار آزمون بود ولی نتوانست این بازیکن را جذب کند.

روزنامه گازتا ایتالیا با اعلام این خبر می نویسد: «بعد از آزمون حالا پرونده علیرضا جهانبخش روی میز باشگاه لاتزیو قرار گرفته است؛ ستاره ای دیگر از تیم ملی ایران که می تواند در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه خوش بدرخشد و در تابستان پیش رو فرصت خوبی برای ترانسفر پیدا کند.» جهانبخش هم که این روزها با تیمش در اردوی اسپانیا به سر می برد، در واکنش به خبر گازتا می گوید: «فعلا که فقط تمرین می کنم و از چیز دیگری خبر ندارم.»

در این میان روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا خبر داد که باشگاه لاتزیو علاوه بر مهاجم ایرانی روبین کازان، هافبک ایرانی آلکمار هلند را نیز می خواهد. این روزنامه نوشت: علاوه بر سردار آزمون نام علیرضا جهانبخش، دیگر بازیکن ایرانی عضو باشگاه آلکمار هلند روی میز باشگاه لاتزیو قرار گرفته است؛ ستاره ای دیگر از تیم ملی ایران که می تواند در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه خوش بدرخشد و در تابستان پیش رو فرصت خوبی برای ترانسفر پیدا کند. از همه چیز که بگذریم جهانبخش و آزمون دوستان

بسیار نزدیکی هستند.