آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۸
فوتبال ایران
۱۱

دردسر بزرگ برای استقلالی ها وعده های منصوریان

سال قبل و در شرایطی که علیرضا منصوریان وارد چالشی هیجانی با سایر تیم های لیگ برتری شده بود و هر بازیکنی که رقبا روی آن دست می گذاشتند، استقلال آن را جذب می کرد استقلالی ها هرگز فکرش را نمی کردند وعده وعیدهایی که سرمربی سابق به بازیکنان داده است برای آنها دردسرساز شود.

همه چیز از زمان انتقال کاوه رضایی آغاز شد.جایی که این بازیکن بر سر دوراهی استقلال پرسپولیس گیر کرده بود. همان زمان کاوه استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد اما مسئولان وقت پرسپولیس ادعا کردند به کاوه وعده وعید داده اند و آپشن های زیادی در قرارداد او گنجانده اند که این بازیکن استقلال را به پرسپولیس ترجیح داد.البته آن زمان هم مسئولان استقلال زیربار آپشن و سایر چیزها نمی رفتند اما در نهایت با فشاری که هواداران آوردند، مسئولان باشگاه قبول کردند تا وعده های منصوریان به بازیکنان راپرداخت کنند.

امسال اما داستان متفاوت است و این مشکل فقط مربوط به یکی دو بازیکن نیست. ظاهرا بازیکنی به نام جواد محمدی در استقلال حضور دارد که با توجه به حرف های منصوریان خودش شخصا پول رضایت نامه اش را پرداخت کرده که حالا باشگاه حاضر به پرداخت این مبلغ نیست! یا مثلا امید نورافکن که از منصوریان قول گرفته بود هر زمان که پیشنهاد دارد از استقلال جدا شود حالا با دردسر بزرگی روبه رو شده است، چرا که باشگاه و وینفرد شفر با توجه به قراردادی که این بازیکن دارد، حاضر به جدایی او نیستند.

براساس اخبار رسیده بازیکنان دیگری هم هستند که آپشن هایی در قرارداد هایشان دارند که با تائید منصوریان عملی می شد،اما حالا که او از استقلال رفته، بعید است که مسئولان این تیم آنها را اجرا کنند. نورافکن، قائدی، حسین حسینی و... از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است در ماه های آینده سر این جریان به مشکل بخورند!