آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۸
ورزش
۱۸

رضا عنایتی در دقیقه 90 تسلیم شد

سوغات 3 امتیازی برانکو از مشهد

علی علیپور تیرخلاص را درست در آخرین دقیقه شلیک کرد تا پرسپولیس برانکو مزد بازی هجومی اش را در بهترین لحظه بگیرد. سفیدها در مشهد مشکی پوشان را با حداقل گل شکست دادند و با 44 امتیاز، گامی دیگر برای دفاع از عنوان قهرمانی برداشتند.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد، که بیش از 190 دقیقه از آخرین باری که پرسپولیس دروازه حریفانش را باز کرده بود، می گذشت. دارنده بهترین خط حمله لیگ، از دقیقه 78 بازی با تراکتورسازی، دروازه حریفانش را باز نکرده بود. یک 90 دقیقه کامل مقابل نفت و البته یک 90 دقیقه هم مقابل مشکی پوشان. با این حال این طلسم روی اشتباه مدافع تیم مشهدی و سماجت سیامک نعمتی در دقیقه آخر شکسته شد. توپی که داشت از خط عرضی دروازه به اوت می رفت، به یکباره زیر پای وحید امیری افتاد تا او با یک سانتر تند و تیز، علی علیپور را در دهانه دروازه حریف صاحب موقعیت گل کند. آقای گل این فصل لیگ برتر هم برای زدن دوازدهمین گل این فصل خود کار دشواری نداشت. او فقط باید با یک بغل پا دروازه خالی مشکی پوشان را باز می کرد که کرد. به این ترتیب طلسم گل نزدن های پرسپولیس پس از دو بازی و از دست رفتن بیش از 10 موقعیت مسلم گلزنی مقابل نفت و مشکی پوشان شکسته شد.

برانکو: سزاوارانه بردیم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر مشکی پوشان گفت: طبیعی است که میزبان به دنبال بهترین نتیجه بود و بیش از همه خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. بازیکنانم به بهترین نحو دین خود را ادا کردند. بعد از همه شانس هایی که داشتیم در دقایق پایانی گل زدیم و سزاوارانه بازی را بردیم.

برانکو افزود: این گل دوازدهم علیپور بود و منشا هم روند خوبی دارد. به عنوان مربی برایم مهم این است که در بازی، چه خانگی و چه خارج از خانه موفق باشیم. مهم به دست آوردن موقعیت گل است که در این زمینه همچون همیشه موفق بودیم. تا اینجای فصل فقط 2 بازی مقابل پیکان و الهلال باختیم. به بازیکنانم بابت همه تلاشی که تا امروز داشته اند، تبریک می گویم زیرا به دنبال رسیدن به اهداف خود هستیم.