آرشیو شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۸
ورزش
۱۸

مستطیل سبز

اسپانیا در کراسنودار اردو می زند

با اعلام فرناندو هیرو، مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا، تیم ملی این کشور شهر کراسنودار را برای برپایی کمپ در طول جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرده است. او گفت: تصمیم گرفتیم کراسنودار را برای کمپ تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کنیم. از اوایل ماه فوریه نیز شروع به رفع مشکلات احتمالی خواهیم کرد.

بدنسازی یاران آزمون و شکاری

سایت رسمی باشگاه روبین کازان، تصاویری از ششمین روز اردوی این تیم را در امارات منتشر کرد که شامل انواع تمرینات بدنسازی داخل سالن است.

سردار آزمون و رضا شکاری، دو بازیکن ایرانی تیم روبین کازان نیز در اردوی امارات حضور دارند. روبین کازان در طول هفته جاری دو بازی تدارکاتی نیز برابر تیم های شانگهای SIPG چین و لکوموتیو ازبکستان در امارات برگزار می کند.

روبین کازان مهیای نیم فصل دوم لیگ برتر روسیه می شود و تا آغاز این رقابت ها در اسفند سال جاری دو اردوی دیگر خارجی علاوه بر امارات پیش رو خواهد داشت.

دیدار انصاری فرد و حاج صفی با بیماران سرطانی

مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال باشگاه المپیاکوس آتن به ملاقات بیماران مبتلا به سرطان در یکی از بیمارستان های این شهر رفتند. المپیاکوسی ها هدایا و اسباب بازی به بچه های مبتلا به سرطان دادند تا در این دیدار امیدبخش به آنها روحیه دهند.

کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی، دو ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس نیز در این اقدام پسندیده باشگاه المپیاکوس حضور داشتند.