آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۸
اخبار کشور
۳

خنجری مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی خنجری را به سمت مدیرکل حراست این سازمان منصوب کرد.

علی عابدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری به جایگاه رفیع سازمان در بخش حاکمیتی و نظارتی اشاره کرد و گفت: پیش از این برخی قوانین و مقررات که می توانست صنعت حمل ونقل هوایی را متحول کند به جهت بعضی از مشکلات اجرایی نشد اما در چندسال گذشته با همت کارشناسان و متخصصان صنعت و با حمایت دولت و مجلس توانستیم قدم های موثری برداشته و حرکت رو به رکود صنعت را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی گفت: حمل ونقل هوایی یک زنجیره بهم پیوسته ای است که انتظار می رود قضاوت ها، تعابیر و تفاسیر نوع فعالیت ها، به لحاظ کمی و کیفی در چارچوب شرح وظایف دستگاه ها معنی و عملیاتی شود در این صورت می توان با نگاه ملی، صنعت را در جهت شان و مرتبه مردم و هرچه بیشتر اقتصادی تر شدن بخش های مختلف آن به پیش برد.

عابدزاده ادامه داد: توانایی در بخش های مختلف صنعت وجود دارد آنچه مهم است مدیریت و کاربردی کردن توانایی های بالقوه آنهاست که اگر دلسوزان صنعت اراده کننده می توان به اهداف و چشم اندازها دست یافت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از زحمات فیروزی پور سرپرست سابق حراست سازمان قدردانی و برای توفیقات مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم جمعی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی حضور داشتند.