آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۱۸
ورزش
۹

ادامه سریال عزل و نصب در فدراسیون جودو

در ادامه سریال عزل و نصب های متعدد در بخش های مختلف جودوی کشور، رئیس فدراسیون جودو بار دیگر دست به تغییر رئیس کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون زد.

در ادامه روند عزل و انتصاب های پی در پی محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در بخش های مختلف، با حکم رئیس فدراسیون جودو، حجت الله مرادی به عنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون منصوب شد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که اردشیر موحد دانش رئیس پیشین این کمیته اوایل مهرماه با حکم درخشان رئیس کمیته آموزش و مربیان شده بود.پیش از او نیز مدنی ریاست کمیته مربیان را بر عهده داشت!

با توجه به مسئولیت سنگین و پراهمیت این کمیته و لزوم بکارگیری افراد متخصص پس از ارزیابی های کافی و تخصصی، مشخص نیست چگونه و با چه سیاستی شاهد تغییرات مکرر در این کمیته و سایر بخش های فنی و تخصصی جودو با احکام متعدد رئیس فدراسیون جودو هستیم؟

آیا ادامه این روند و اصرار بر عزل و انتصاب های متعدد بدون کار کارشناسی دقیق نمی تواند وضعیت نامناسب جودوی ایران را بیش از پیش بدتر کند؟

این در حالی است که پیش از این 70 عزل و نصب از سوی رئیس فدراسیون جودو طی 15 ماه صورت گرفته بود که متاسفانه این روند متوقف نشده بلکه با شدت بیشتری ادامه یافته است.

جالب اینکه در تمامی این عزل و نصب ها هیچ توضیح مشخصی درباره علل این تغییرات از سوی مسئولان فدراسیون جودو اعلام نشده است.