آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۰
ورزش
۱۱

خبر

هراس ازملی پوش ایرانی

قیمت بالای ملی پوش ایرانی تیم اوستر سوئد باعث شده تا تیم های اروپایی به ویژه تیم های ایتالیایی از ارائه پیشنهاد رسمی هراس داشته باشند. باشگاه اوستربرای فروش سامان قدوس قیمت 5 میلیون یورورا تعیین کرده است. قیمتی که بسیاری از تیم های اروپایی را واداربه عقب نشینی کرده است.

معرفی سکانداربسکتبال

مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال، دیروز به ریاست داورزنی معاون وزیر ورزش و شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزارودرنهایت رامین طباطبایی برای 4 سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

نصیرزاده: گسترش برای امتیازمی آید مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد ابراز

امیدواری کرد که تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از این تیم امتیازبگیرد.نصیرزاده درمورد دیدار پنج شنبه گسترش فولاد مقابل پرسپولیس گفت: مشکلی که برای این دیدار داریم، این است که ادسون هنریکه را که یکی از بهترین مدافعان لیگ به حساب می آید را به خاطر سه اخطاره بودن دراختیار نخواهیم داشت. وی عنوان کرد: وقتی نفت ازپرسپولیس امتیازمی گیرد، گسترش فولاد هم می تواند. معدل گلزنی پرسپولیس هم پایین آمده و ما می توانیم نتایج خوبی که تیم هایی مثل نفت مقابل آنها گرفتند را تکرارکنیم اگر چه توانمندی تیمی که با اختلاف امتیاز بالا درصدر جدول قراردارد را نمی توان نادیده گرفت.

گلزن آبی درآستانه جدایی

سجاد شهباززاده بعد از بازی با سپاهان درهفته پانزدهم لیگ برترهرگزنامش در لیست 18 نفره استقلال قرارنگرفت و به جزیک هفته ای که مصدوم بود، درسایربازیها می توانست برای آبی ها به میدان برود.البته شهباززاده هم اکنون از تیم هایی مثل تراکتورسازی و ذوب آهن پیشنهادهای جذابی دریافت کرده است واین بازیکن می تواند با حضور دراین تیم ها دوباره اوج بگیرد و به مهاجم آماده سال های گذشته تبدیل بشود.