آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۰۲
فن آوری
۸
گیم نت

قلب این مکعب را شارژ کنید

مانی آشتیانی

در زمان هایی خاص بعضی از بازی های موبایلی آنقدر معروف می شوند که تا مدت ها بسیاری از کاربران از آن صحبت می کنند یا با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف آن بازی سعی می کنند در رقابت ها از دوستانشان پیش بیفتند. یکی از این بازی های جذاب و معروفی که در سال های گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد Cut the Rope بود. بازی که تنها یک قورباغه سبز رنگ بامزه داشت که شما باید با قطع کردن طناب های مختلف، آن هم در کمترین حرکت آبنبات شگفت انگیز را به دهانش انداخته و راهی مراحل بعد می شدید. هر مرحله نیز به نوعی رساندن آبنبات به دهان این قورباغه بامزه سخت تر می شد. اگر شما هم از طرفداران این بازی بودید و حالا بعد از گذشت چند سال از معرفی این بازی به دنبال یک تجربه مشابه اما جدید هستید می توانید بازی

Heart Box - physics puzzle را امتحان کنید. Heart Box یک بازی پازلی مرحله ای است. در این بازی باید در هر مرحله با استفاده از ابزارهای مختلفی که در دسترس دارید یک معما را حل کنید.

در هر مرحله بازی شما باید رابی که یک مکعب سفید رنگ است به جایگاه مخصوص خود برای شارژ شدن برسانید تا بتوانید وارد مرحله جدیدتر بشوید. در واقع رابی این مکعب دوست داشتنی توسط یک پروفسور ساخته شده اما این مکعب یک مشکل دارد و آن اینکه باتری قلبش بعد از سپری شدن زمان کم می شود پس شما باید قبل از اینکه باتری قلب این مکعب تمام شود آن را به جایگاه قرمز رنگ شارژ برسانید. برای رساندن این مکعب به جایگاه شارژ ابزار کمکی مختلفی در اطراف شما وجود دارد. باید با یک حسابگری خاص کمترین مسیر را برای رسیدن به جایگاه شارژ پیدا کنید تا مراحل را با 3 ستاره پشت سر بگذارید. این بازی دارای بیش از 90 مرحله است که هر مرحله نیز کاربرانش را با چالش جدی تری روبه رو می کند. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید، ویندوزفون و ios قرار گرفته است.