آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۶
ورزش
۱۸

واکنش سامان قدوس به پیشنهاد سلتاویگو؛

در استرسوندز می مانم

فرصت نقل و انتقالات فوتبال اروپا به پایان رسید و سامان قدوس تصمیم گرفت در استرسوندز بماند. این بازیکن پیشنهادات زیادی داشت اما تصمیم گرفت باز هم در سوئد بماند. او از سری A، لیگ دسته دوم انگلیس و همین طور اسپانیا پیشنهاد داشت. آخرین پیشنهاد جدی به این بازیکن از سوی باشگاه سلتاویگو بود اما او تصمیم گرفت در استرسوندز بماند و در نیم فصل دوم هم برای تیم سوئدی توپ بزند. به نقل از سایت اکسپرسن سوئد، به رغم رسیدن به خط پایانی فصل نقل وانتقالاتی ماه ژانویه دیگر روشن است که سامان قدوس در تیم اوسترسوندز می ماند. بازیکنی که پیشنهادی در حدود 60 میلیون کرون از تیم سلتاویگو اسپانیا دریافت کرده بود.

سامان درباره چنین پیشنهادی می گوید: «برای من دریافت چنین پیشنهاد فوق العاده ای افتخاری بزرگ است اما مشتاق هستم تا در تیم استرسوندز بمانم.» او و استرسوندز به زودی باید مقابل آرسنال قرار بگیرند. سامان در این باره می گوید: «الان بازی پلی آف لیگ اروپا برابر آرسنال و جام حذفی سوئد در انتظار استرسوندز است. برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه هم امیدهایی دارم. من 2 سال دیگر با تیم استرسوندز قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. همه این مساله را می دانند. آینده من روشن است و باشگاه هم می داند چگونه خواهد بود. بنابراین به فوتبالم در استرسوندز ادامه می دهم.»

دانیل کیدنبرگ، رئیس این باشگاه هم چند روز قبل با اشاره به قیمت 60 میلیون کرونی سامان قدوس گفته بود: «می دانم که قدوس بازیکنی خوب و فروتن است. او پتانسیل هایی برای پیشرفت دارد. رقابت های سختی پیش روی استرسوندز است و کارهای فوق العاده ای انجام خواهد داد. قدوس در جام جهانی 2018 روسیه بهتر از الان می شود. می توانیم او را با قیمت بیشتری در تابستان سال جاری میلادی بفروشیم، زیرا باشگاه های بیشتری دنبالش خواهند آمد. این تصمیم به نفع او و ما خواهد بود.»

سامان قطعا اگر بتواند درخشش فعلی را در جام جهانی هم داشته باشد، با پیشنهادهای خوبی روبرو خواهد شد. در حال حاضر به خاطر درخشش در لیگ اروپا و سوئد باشگاه هایی چون کیه وو و سلتاویگو خواهان او هستند و قطعا اگر در جام جهانی خوب بازی کند، به مراتب باشگاه های بزرگ تری خواهان جذب او خواهند بود.