آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۷
حوادث
۱۸

اخبار

انتقال پیکر سه دریانورد سانچی به ایران

گروه حوادث/ پیکر سه دریانورد سانچی که پیش از غرق نفتکش پیدا شده بودند شامگاه امروز به ایران منتقل می شود.سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: با توجه به اظهارات ایروش، سرکنسول ایران در شانگهای چین پیکر این سه دریانورد شامگاه سه شنبه وارد کشور می شود. این پیکرها با پرواز ماهان به تهران انتقال می یابد. نفتکش ایرانی سانچی 16 دی ماه با 31 خدمه ایرانی و بنگلادشی با کشتی فله بر چینی برخورد کرد و پس از 8 روز انفجار و آتش سوزی، در آب های شانگهای غرق شد.

بازگشت به زندگی 37 دقیقه پس از مرگ

گروه حوادث/ زن 65 ساله یاسوجی که دچار ایست قلبی شده بود با تلاش امدادگران به زندگی دوباره بازگشت.جلال پوران فرد، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکنیسین های اعزامی پس از معاینه مقدماتی متوجه شدند که بیمار علائم حیاتی (نبض کاروتید و تنفس)ندارد و به همین دلیل بلافاصله عملیات احیا را در محل آغاز کرده و ضربان قلب بیمار بازگشت. این احیا 37 دقیقه طول کشید و به نتیجه رسید.این بانو پس از احیای موفق جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد که توسط واحد آموزش و پژوهش این مرکز مورد تایید قرار گرفت.

تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون و پراید

گروه حوادث/ برخورد اتوبوس با کامیون و پراید در گردنه سبز کیلومتر 15 جاده تربت حیدریه به مشهد 2 کشته و 31 مصدوم بر جای گذاشت.مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 55 دقیقه بامداد دوشنبه شش آمبولانس به محل اعزام شد و مجروحان به دو بیمارستان در تربت حیدریه انتقال یافتند. براساس آخرین گزارش ها تنها دو نفر جان خود را از دست داده اند و مصدومان نیز تحت درمان قرار گرفته اند.سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیز گفت: در این تصادف اتوبوس اسکانیا، تریلی دانگ فنگ و سواری پراید درگیر بودند و علت این حادثه نیز عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس بود. این اتوبوس که متعلق به تعاونی 17 بود، از مشهد به سمت بیرجند در حال حرکت بود.