آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۳
اقتصادی
۴

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در نیمه نخست اسفند در صورت تامین منابع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدتقی نوربخش با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورتی که 5هزار میلیارد تومان براساس ابلاغیه هفته پیش سازمان مدیریت در ماه اسفند برای تامین اجتماعی محقق شود عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در نیمه نخست اسفند پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در دهه فجر امسال 520 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید که 160 میلیارد تومان آن درمانی و 360 میلیارد تومان دیگر آن اقتصادی و بیمه ای بوده است.مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه راهبرد این سازمان توجه به نقاط کم برخوردار است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در دهه فجر 4 دارو به خط تولید رسیده است و در حوزه پتروشیمی و فولاد هم پروژه هایی افتتاح شد.نوربخش اظهار کرد: در قالب بودجه 97 نیز مقرر شد 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی ظرفیت هایی بیش از آنچه که هست دارد و با استفاده از همه ظرفیت های سازمان در عرصه های بیمه ای و درمانی گام های بزرگتری برداشته خواهد شد.

نوربخش گفت: بعضی وقت ها توسط عده ای تمامیت تامین اجتماعی مورد هجمه قرار می گیرد که به دلیل ضعف تحلیل درمورد تامین اجتماعی است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر 2 هزار میلیارد تومان از املاک سازمان تامین اجتماعی که در گذشته بلااستفاده بوده شناسنامه دار شده و به بهره برداری رسیده است.