آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۳
صفحه آخر
۱۲

60 درصد کودکان اسیر فلسطینی شکنجه شده اند

سازمان جامعه زندانیان فلسطینی اعلام کرده60 درصد از کودکان فلسطینی بازداشت شده از سوی نظامیان صهیونیست هدف شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفته اند.

این سازمان می‎گوید کودکان فلسطینی بازداشت شده زیر سن قانونی، هدف تهدید قرار می گیرند و با استفاده از خشونت، اعترافاتی از آنها گرفته می شود. آنها ساعت ها بدون آب و غذا نگهداری شده و مورد بازجویی قرار می گیرند و کلمات توهین آمیز و ناشایستی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی به آنها گفته می شود.

در حال حاضر 6500 فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بازداشت هستند که 350 نفر از آنها را کودکان تشکیل می دهند. چندی پیش نیز این رژیم به نظامیان خود دستور داد کودکان فلسطینی که سنگ پرتاب می کنند هدف شلیک مستقیم گلوله قرار گیرند!

فرار از بی آبرویی

یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی گفته تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به سوریه که البته پاسخ سختی هم به دنبال داشت، یکی دیگر از قطعات پازل نتانیاهو برای شروع جنگ و منحرف کردن اذهان از پرونده فساد مالی اوست.به گزارش فارس، «الیدا توما اسلیمان» از اعضای کنست اعتقاد دارد حمله هوایی به خاک سوریه و مجبور کردن پدافند هوایی این کشور به دفاع از خود و هدف قرار گرفتن اف-16 اسرائیلی ها، ارتباط مستقیمی با پرونده فساد نتانیاهو دارد. نتانیاهو و خانواده اش متهم هستند که در سال های حضور وی در مسند وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در سال های 2003 تا 2005، با سوءاستفاده از اموال عمومی، به سفرهای شخصی رفته اند. نتانیاهو تاکنون بارها برای پاسخ دادن به سوالات کارآگاهان پلیس درخصوص این پرونده، بازجویی شده است.

آن طور که تایمز اسرائیل نوشته، «اسلیمان» این را هم گفته که، «در آستانه انتشار نتیجه تحقیقات پلیس، می بینیم که نتانیاهو و دولتش تا گردن در فساد فرو رفته اند و او مایل است که برای ادامه حیات سیاسی خود، در منطقه جنگ به راه بیاندازد و هزینه سنگین این ادامه حیات را از حیات مردم منطقه بدهد.»

بازداشت 18 فلسطینی در کرانه باختری

خبر دیگر اینکه صدها نظامی اشغالگر از جنین تا طولکرم و رام الله و الخلیل دست به عملیات، حمله و بازداشت شبانه در کرانه باختری زدند. نظامیان صهیونیست خانه هایی را که به آن یورش بردند زیر و رو و 18 فلسطینی را در چارچوب عملیات های وحشیانه خود بازداشت کردند.