آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

دوچرخه سواری بی طلا ماند

در آخرین روز مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا که به میزبانی میانمار برگزار شد، رقابت ماده استقامت جاده رده بزرگسالان در مسیری به مسافت 176 کیلومتر برگزار شد و در پایان مهدی سهرابی، رکابزن ملی پوش ایران مدال برنز را کسب کرد. برای ایران در این ماده مهدی سهرابی، میرصمد پورسیدی، آروین گودرزی و بهنام آرین رکاب زدند.

سهرابی پس از کسب این مدال برنز گفت: ما تنها 20 روز اردو داشتیم و به نظرم نتیجه خوبی توانستیم بعد از چندین سال به دست آوریم. مدال ماده استقامت جاده در دنیا بالاترین ارزش و امتیاز را دارد و ما هم خدا را شکر توانستیم با همکاری چهار نفره امتیاز خوبی برای تیم ملی بگیریم. سهرابی با اشاره به این که با کار تیمی موفق به کسب مدال برنز آسیا شده است، تاکید کرد: اگر همکاری هر چهار نفرمان (مهدی سهرابی، میرصمد پورسیدی، آروین گودرزی و بهنام آرین) نبود این مدال به دست نمی آمد، چرا که در ماده استقامت جاده کار تیمی حرف اول را می زند و اگر این همکاری وجود نداشته باشد نمی توان نتیجه گرفت و فکر می کنم که در این چند ساله تیم چهار نفره ما بهترین تیمی بود که از ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود.

به این ترتیب مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا به پایان رسید و ایران چهار مدال را در این رقابت ها کسب کرد. مدال های ایران در بخش مردان کسب شده است و بانوان موفق به کسب مدال در این رقابت ها نشدند. چهار مدال کسب شده ایران به شرح زیر است:

مدال نقره تایم تریل تیمی رده بزرگسالان، مدال برنز تایم تریل انفرادی رده بزرگسالان، مدال نقره استقامت جاده رده امید، مدال برنز استقامت جاده رده بزرگسالان.