آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
فوتبال ایران
۱۱

گفت و گو با بازیکنی که به او می گویند پسر برانکو

گزینه ای غیر از پرسپولیس ندارم

پسر برانکو؛ این لقبی است که به محسن ربیع خواه داده اند. حالا دیگر همه می دانند برانکو به سبک بازی این بازیکن علاقه خاصی دارد و گوشش بدهکار منتقدان نیست که چرا همیشه از این بازیکن در ترکیب اصلی اش استفاده می کند. البته شاید برانکو حق داشته باشد و شاید بازی این بازیکن زیاد به چشم نیاید اما محسن تاثیرش را در تیم می گذارد و نکته مهم این است که برانکو از عملکرد او رضایت دارد. بی شک خبر تمدید قرارداد او بهترین چیزی است که پروفسور می تواند این روزها بشنود.

در روزهای گذشته این شایعه وجود داشته که ربیع خواه قراردادش را تمدید خواهد کرد.

گزینه ای غیر از پرسپولیس نیست. من این تیم را دوست دارم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

خیلی ها با توجه به بازی های خوب پرسپولیس و فاصله زیاد امتیازها می گویند پرسپولیس قهرمان است.

فاصله امتیازی زیاد است اما واقعا نمی شود گفت قهرمان می شویم یا نه.خوبی تیم ما این است که بازی به بازی پیش می رویم و هیجانی تصمیم نمی گیریم و خودمان را از حالا قهرمان نمی دانیم.

قبول داری که یکی از مهره های مورد علاقه برانکو هستی؟

برانکو فرقی بین بازیکنان تیمش نمی گذارد. من و همه بچه ها هم سعی خودمان را می کنیم تا درتمام بازی ها خواسته های او را اجرا کنیم. من هم تلاش می کنم تا به عنوان یک بازیکن بخوبی همه وظایفی را که او گفته اجرا کنم.

نظرت درباره اولین بازی آسیایی پرسپولیس چیست؟

آماده ایم. همه بچه ها آماده اند. امیدوارم این روند خوب ما در لیگ برتر ودر آسیا هم تداوم داشته باشد.

پرسپولیس این شانس را دارد که بتواند در لیگ قهرمانان، جام بگیرد؟

در این چند وقت اخیر خوب کار کرده ایم و حالا هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند.ما خودمان را شایسته این اتفاق می دانیم اما باید قبول کنیم کار سختی داریم. با این حال همه تلاشمان را می کنیم تا به فینال این رقابت ها راه یابیم.