آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
فوتبال ایران
۱۱

خبری از حضور دانیل ارزانی در تیم ملی نیست

دانیل ارزانی، بازیکن ایرانی الاصل تیم ملبورن سیتی موفق شد عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه را مال خود کند. او پیشرفت زیادی در دو سال گذشته داشته و حالا شانس آن را دارد که حتی به تیم ملی استرالیا دعوت شود.

مالک باشگاه ملبورن سیتی، مالک باشگاه منچستر سیتی هم هست و به همین دلیل حالا شایعات زیادی درباره احتمال انتقال این بازیکن به آن باشگاه انگلیسی شنیده می شود. در صورتی که دانیل ارزانی به منچستر سیتی برود، قطعا به بازیکن ارزشمندی تبدیل می شود. این روزها رسانه های استرالیایی هم شایعاتی به راه انداختند که کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی هم به دنبال حضور ارزانی در ایران است. کی روش اما واکنشی به این شایعات نشان نداد.

دیروز وقتی با یکی از مسئولان تیم ملی در این باره صحبت کردیم، او خبر حضور ارزانی در تیم ملی را تائید نکرد و در این باره گفت: «هنوز خبری از حضور این بازیکن در تیم ملی نیست و صحبتی در این زمینه نداشته ایم.» به این ترتیب شانس حضور ارزانی در تیم ملی بسیار کم است. حداقل کی روش قبل از جام جهانی روسیه قصد ندارد چنین کاری کند. در عوض احتمالا استرالیایی ها ارزانی را به تیم ملی کشورشان دعوت می کنند.