آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۴
جامعه
۱۷

حق با شماست

کسر کارمزد، بدون اطلاع

پیرمحمدی از تهران: از ابتدای بهمن امسال بانک ملی بدون اطلاع صاحبان حساب، اقدام به کسر کارمزد اعلام مانده حساب مشتریان کرده است. از مسئولان بانک، تقاضای رسیدگی داریم.

خدمات گران برق

علیزاده از کاشان: اداره برق کاشان به خاطر تعویض کلید کنتور سوخته منزلمان، 800 هزار تومان پول خواسته است. چرا؟

تعطیلی باجه پست ندامتگاه تهران

شهروندی از ندامتگاه تهران بزرگ: بیش از یک ماه است که باجه پستی ندامتگاه تهران بزرگ تعطیل شده است و این امر مشکلاتی را برای مددجوبان این زندان به وجود آورده است.

فراموشی ساماندهی دستفروشان

جمعی از شهروندان فردیس کرج: از شهرداری و مسئولان انتظامی درخواست داریم با توجه به نزدیکی ایام نوروز و خریدهای مردم نسبت به ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از هرج و مرج خیابانی اقدام کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 18بهمن 1396 با عنوان «نظارت سلیقه ای» روابط عمومی شهرداری منطقه2 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برابر مقررات مربوطه، امور مرتبط با تعیین موقعیت نصب، جانمایی و جابه جایی کیوسک ها، تحت مسئولیت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر است، ضمن این که براساس تصمیم شرکت مذکور، به دلیل ملاحظات ترافیکی، پنجره فروش اغلب کیوسک های شهر تهران به سمت پیاده رو واقع شده، به استثنای تعداد اندکی از کیوسک ها که به جهت محدودیت هایی که در محل نصب آنها همچون عرض کم پیاده رو، وجود موانع فیزیکی و فضای سبز در حاشیه پیاده رو است، امکان نصب آنها در حاشیه پیاده رو امکان پذیر نیست.