آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۷۳
صنعت، معدن و بازرگانی
۳
دیدگاه

تله مدیران نالایق

مهندس محمدحسین برخوردار

سالیانی است که اقتصاد کشور از وجود مدیران ناتوان، ضعیف، ناکارآمد و رانتی متحمل آسیب های متعدد می شود. بارها و بارها شاهد بوده ایم که صندلی های مدیریت، چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی، محلی برای آزمون و خطای افراد شده و منابع و فرصت های کشور در بخش های مختلف اعم از صنعت، تجارت، کشاورزی و خدمات، قربانی اصلی ندانم کاری های این افراد شده است.

اما سوال اساسی که شایسته توجه است، اینجا است که مدیران غیرمتخصص و فاقد دانش که در این سال ها هزینه های زیادی را به جامعه تحمیل کرده و به عبارتی جزو مهم ترین عوامل توسعه نیافتگی صنعت محسوب می شوند و جز منفعت خود، چیز دیگری برایشان اهمیت ندارد، چگونه می توانند دوره مدیریت خود را پیوسته برقرار نگهداشته و از گردونه حذف نشوند؟ آنها پشت کدام نقاب ها پنهان می شوند که از گزند مخاطرات در امان می مانند؟

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.