آرشیو دو‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۰
ورزش
۱۸

عذرخواهی سرمربی استقلال از همتای قرمز

شفر: حرف هایم درباره برانکو تند بود

وینفرد شفر، سرمربی استقلال بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و در نشست خبری، تاکتیک تیم برانکو را در آن بازی به بزن زیرش، تشبیه کرد. حالا شفر می گوید درباره تیم حریف و سرمربی اش کمی تند رفته است.

او که با تسنیم صحبت می کرد، گفت: باید بگویم به خاطر حرف هایی که درباره برانکو زدم، متاسفم. پس از دربی صحبت هایی در کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با پرسپولیس عنوان کردم که کمی تند بود و آن هم به خاطر حرف هایی بود که برانکو در مورد جپاروف زده بود. برانکو مربی خوبی است و به او بابت قهرمانی پرسپولیس که از حالا مشخص است، تبریک می گویم. جدا از دربی همه باید برای فوتبال ایران تلاش کنیم. برای برانکو آرزوی بهترین ها را دارم. دوباره می گویم بازیکنان پرسپولیس قهرمان هستند و امیدوارم در بازی های بعدی بخصوص در آسیا موفق باشند. نتایج تیم های ایرانی در آسیا برای فوتبال ایران مهم است. شفر افزود: دربی های زیادی را در آلمان دیدم، مثل کارلسروهه مقابل اشتوتگارت یا در اسکاتلند دربی گلاسگورنجرز مقابل سلتیک، اما در عمرم چنین دربی (استقلال - پرسپولیس) را ندیده بودم. بابت عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم، چیزهایی که گفته بودم را داخل زمین انجام دادند.

شفر درباره شایعات مربوط به تمدید قرارداد با استقلال نیز گفت: این موضوع دست من نیست، شاید ایجنت من پیشنهادهایی از باشگاه های دیگر داشته باشد، اما این در فکر من نیست، الان در فکرم فقط بازی با العین و پس از آن با الریان است. اگر باشگاه مرا نخواهد مشکلی نیست و به تیم دیگری می روم، اما باید بگویم هنوز کار من در استقلال تمام نشده است، الان ما به 75 درصد آنچه می خواستیم، رسیدیم. من عاشق بازیکنانم هستم، عملکرد بازیکنان مان مثل فرشید باقری، امید ابراهیمی، امید نورافکن و دروازه بانان عالی است. مجید حسینی یکی از بهترین مدافعان ایران است. هواداران مان و همه چیز خیلی زیباست، بازیکنان و هواداران کنار هم خوب هستند و هیچ استرسی وجود ندارد.