آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۷
اجتماعی
۴

جزئیات آزمون 97 استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، تاریخ ثبت نام، شرایط وضوابط شرکت در آزمون استخدام پیمانی این وزارتخانه برای سال1397 را اعلام کرد.

اسفندیار چهاربند درباره جذب و استخدام نیروهای پیمانی در مشاغل آموزشی در این وزارتخانه از طریق آزمون در سال 97، اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال97 براساس نیاز مناطق آموزشی برای 70 خوشه شغلی که مشاغل آموزشی است تعداد17 هزارو 368 نفر، با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمت کشور و با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی جذب آموزش و پرورش می شوند. این افراد بعد از آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهرماه 97 وارد این وزارتخانه خواهند شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که مابقی دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بگذرانند. ثبت نام از داوطلبان متقاضی در آزمون استخدامی پیمانی سال 1397 پس از تکمیل، اخذ و تایید اطلاعات، از سوی مراجع ذیصلاح، از اواخر اسفندماه سال جاری یا نیمه اول فروردین سال 1397 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در مورد تاریخ برگزاری آزمون گفت: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1397 برگزار و نتایج اولیه آزمون، حداکثر تا اواخر خرداد 1397 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.