آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۷۷
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده ملی پوش کشتی

کشتی گیر کشورمان درکاری خیرخواهانه هدایایی را برای کودکان روستایی اهدا کرد. علیرضا کریمی که از مقابله با کشتی گیر رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کرده بود، درادامه حرکات ارزشی خود با حضوردر روستای کلین علاوه بردیدار با کودکان، نوجوانان و اهالی روستا، هدایایی را به رسم یادبود به آنها اهدا کرد.

بم، فاتح لیگ فوتبال بانوان

درهفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم صدرنشین بم، میزبان ذوب آهن بود، اما با عدم حضور تیم اصفهانی بم با کسب سه امتیازاین دیدار مجموعه امتیازاتش را به عدد 56 رساند تا قهرمان دهمین دوره مسابقات لیگ برترشود.

شهنازی:فوتبال از ورزش جدا نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: همه مسئولیت تیم فوتبال امید برعهده فدراسیون فوتبال است و ما هم البته حمایت می کنیم.

شهنازی اظهار داشت: ما نه تنها از فوتبال، بلکه از همه رشته ها از جمله والیبال، بسکتبال و... حمایت می کنیم. بنابراین فوتبال را نباید ازسایر رشته ها جدا کرد. ضمن اینکه همه مسئولیت این تیم با فدراسیون فوتبال است وهمه نیزازاین تیم حمایت خواهند کرد.

داور سرشناس تماشا می کند

کولینا که به جهت سبک و کیفیت داوری وهمچنین ظاهر خود به یکی از سرشناس ترین داوران تاریخ فوتبال دنیا بدل شد، امشب در ورزشگاه زعبیل حاضر خواهد بود تا بازی الوصل و پرسپولیس، را از نزدیک به نظاره بنشیند.

تقدیراز میزبانی تراکتور

احمد سعید، مدیر تیم فوتبال الجزیره با تقدیر از حسن میزبانی باشگاه تراکتورسازی گفت: خوشبختانه ما درسال هایی که به تبریز آمدیم با میزبانی شایسته ای همراه بودیم و باشگاه تراکتورسازی بهترین میزبانی را از ما انجام داده است.

تیم امید به آسیا می رود

تیم فوتبال امید قراراست به بازی های آسیایی اعزام شود. بازی های آسیایی 2018 قراراست از مردادماه سال آینده در اندونزی برگزار شود و ستاد عالی بازی های آسیایی به این نتیجه رسید که تیم فوتبال امید دراین بازی ها شرکت کند.

قهرمانی بانوان اصفهان

مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور با قهرمانی هیئت اصفهان به پایان رسید. دومین دوره این مسابقات با حضور 8 تیم به میزبانی بندرعباس برگزار شده ودر پایان با قهرمانی هیئت اصفهان پایان یافت.