آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۴۱
اقتصادی
۶

گزیده

اجرای قیمت تضمینی ذرت در بورس کالا هزینه ها را کاهش داد

عباس والوزی معاون شرکت پشتیبانی امور دام با موفقیت آمیز دانستن طرح قیمت تضمینی ذرت در بورس کالا، گفت: اجرای سیاست قیمت تضمینی در بورس کالا به جای خرید تضمینی، مانع از تحمیل هزینه های اضافی مانند انبارداری به دولت می شود. در راستای اجرای مصوبه هیات دولت مبنی بر معامله کل ذرت تولید داخل در بورس کالای ایران و در قالب سیاست قیمت تضمینی، عرضه ذرت دانه ای استان های کرمانشاه، کردستان، قزوین، فارس و خوزستان از مهر ماه سال جاری در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا آغاز شد.

واگذاری زمین و تغییر کاربری الکترونیکی می شود

علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: از ابتدای سال 1397 ارائه خدمات مرتبط با صدور مجوزهای تغییر کاربری، تشخیص نوعیت و واگذاری زمین در سراسر کشور صرفا از طریق سامانه الکترونیک ارائه می شود./ ایسنا.

به آینده سرمایه گذاری در خوزستان خوشبین هستیم

وزیر سابق سد، ساختمان و کارهای عمومی ترکیه ضمن امیدواری از سرمایه گذاری در استان خوزستان گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک به موفقیت های بزرگی دست یابیم. چنگیز التان کایا در حاشیه انعقاد تفاهمنامه سرمایه گذاری پتروشیمی ایذه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسئولان استان خوزستان درخصوص ساخت شرکت پتروشیمی ایذه همکاری های بسیار خوبی با ما داشتند.

هشتمین عرضه امسال در بورس لغو شد

در حالی که قرار بود دیروز 10 درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) در بورس عرضه شود این عرضه به دلیل ابهام در ارزش گذاری سهام لغو شد.