آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۴۱
حوادث
۱۷

انهدام باند سارقان در کرج

گروه حوادث/ رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری 14 مسافرکش سارق و موبایل قاپ در کرج و سایر شهرستان های استان خبر داد که تاکنون به 100 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ جواد صفایی دیروز در نشست خبری با خبرنگاران که در اداره پلیس آگاهی استان برگزار شد، در خصوص شیوه و شگرد این سارقان گفت: آنها با خودروهای شخصی به عنوان مسافرکش افراد را سوار می کردند و اشیای قیمتی و پول و لوازم شخصی آنان را به سرقت می بردند.

برخی سارقان هم لوازم داخل خودروهایی را که در مکان های خلوت پارک شده بود با شکستن شیشه ها به سرقت می بردند که با پیگیری های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز همچنین گفت: پلیس آگاهی استان البرز موفق به دستگیری باند هفت نفره از سارقان منزل شده است که دو زن با آنها همکاری داشته اند.

سارقان برای اینکه در سرقت از منازل جلب توجه نکنند در هر سرقت یکی از زنان همدست را با خود همراه می کردند و با تخریب در یا ورود از بالکن، اشیای قیمتی، طلا و جواهر و دیگر اشیای قیمتی را از آپارتمان ها به سرقت می بردند.سرهنگ صفایی از کشف مقدار زیادی فرش، اشیای طلا و نقره در مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: سارقان تاکنون به 25 فقره سرقت اعتراف کرده اند.سارقان منزل در استان های اردبیل، البرز و شیراز فعالیت داشتند و تاکنون 20 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.سرهنگ صفایی از شهروندانی که از منزل آنها سرقت شده است خواست برای شناسایی لوازم به سرقت رفته خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.