آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۷۰
سیاست در سال 96
۷

آشوب آفرینی فقرای شمال شهرنشین!

علی قربان نژاد

شامگاه روز 14بهمن 1396 خبرهایی در فضای مجازی از درگیری و آشوب در خیابان گلستان هفتم پاسداران منتشر شد. در برخی خبرهای فضای مجازی که از کانال های مشخصی منتشر می شد دراویش فرقه گنابادی (نعمت اللهی) در اعتراض به دستگیری قطب این فرقه تجمع کرده و دست به آشوب زده بودند.

ساعاتی گذشت و معلوم شد که نه تنها دستگیری صورت نگرفته بلکه حتی قراری هم برای بازداشت کسی نبوده است. این درگیری تا فردای آن روز یعنی 15بهمن ادامه داشت. در این میان سایت های ضدانقلاب مانند بی بی سی فارسی با انتشار اخباری افراد این فرقه را تحریک می کردند که به محل آشوب بروند: «یکی از دراویش گنابادی که عصر همان روز یعنی، یکشنبه 15 بهمن ماه، در محل درگیری بود، به بی بی سی فارسی گفت که از زمان حضور شب گذشته نیروهای امنیتی... به تدریج به جمعیت حامیان و مریدان او اضافه شده است»!

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.