آرشیو چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۴۲۹۶
فرهنگ و هنر
۳۲

حاشیه

انتقاد بازیگر نقش ارسطو از سانسور پایتخت

پس از پخش قسمتی از سریال «پایتخت» احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو انتقاد تندی از سانسور این سریال کرد.

به گزارش افکارنیوز، مهرانفر نوشته است: «تیغ سانسور پخش صدا و سیما کم بود باز هم به آن اضافه شد... دمتون گرم امشب خوب دست به دست هم دادین تا تماشاگران سریال رو فراری بدین. قصه تکراری همیشگی. خسته نباشی مدیریت. خسته نباشی دلاور.خسته نباشی قهرمان.»در حالی که هنوز مشخص نیست علت اصلی حذفیات قسمت گذشته «پایتخت» چه بوده، اما تصویر منتشر شده در صفحه شخصی احمد مهرانفر بخشی از آنچه را نمایش داده نشده، آشکار کرده است. در تصویر منتشر شده، محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی در سکانسی «خیالی» که به نظر می رسد مربوط به بعد از ماجرای «بالون» است، روی عرشه نشان داده می شود. تصویری که مخاطب را به یاد سکانس هایی از فیلم مشهور «تایتانیک» می اندازد.

تکذیب شایعه درگذشت بازیگر «باشو»

بامداد دیروز سه شنبه یک قهوه خانه در اهواز آتش گرفت و 11 نفر از شهروندان اهوازی در آن جان باختند. در میان جانباختگان یک نفر با نام عدنان عفراوی بود که همه را به یاد عدنان عفراویان بازیگر فیلم «باشو غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی انداخت.

برای همین در میان اهالی سینما موجی به راه افتاد که باشو در میان فوتی ها است؛ ولی چنین چیزی صحت ندارد.به گزارش خبرگزاری مهر، عدنان عفراویان در منطقه لشکر آباد اهواز در کنار بازار معروف انوشه یا همان بازار فلافل اهواز، دکه سیگار فروشی دارد و شاید این امر باعث این شائبه شده است؛ ولی آتش سوزی رخ داده در محله ای دیگر از اهواز بوده است.باشو غریبه کوچک فیلمی است به کارگردانی و نویسندگی بهرام بیضایی در سال 1364. این فیلم در سال 1369 پس از پنج سال توقیف بر پرده رفت. این فیلم سه دهه پس از ساخت در بهار 1394 هم دوباره اکران شد.