آرشیو پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۴۲۹۷
فرهنگ و هنر
۳۲

تئاتر

اجرای «جایی میان خوک ها» در تئاتر مولوی

نمایش «جایی میان خوک ها» به نویسندگی آثول فوگارد و کارگردانی مسعود حکیمی نژاد از امروز پنج شنبه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

در نمایش «جایی میان خوک ها» قصه پاول ناوروتسکی سرباز فراری از جنگ را شاهد هستیم که سال هاست در خوکدانی خانه اش مخفی است. او به همراه همسرش پراسکویا هر لحظه در این فکر است که خود را از شرایط موجود برهاند اما... در این نمایش میثم نوروزی، سارا کریمیان اقبال، تینا بخشی و مهسا نظری به ایفای نقش می پردازند.نمایش «جایی میان خوک ها» تا 13 اردیبهشت ساعت 17 در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا خواهد شد.

آغاز نمایش 4 زبانه «آمادئوس»

نمایش «آمادئوس» نوشته پیتر شفر به کارگردانی جواد مولانیا در تالار حافظ روی صحنه است.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش موزیکال چهار زبانه «آمادئوس» زندگی ولفگانگ آمادئوس موزارت نابغه موسیقی را روایت می کند. در این نمایش که نادر مشایخی، به عنوان مشاور موسیقی با آن همکاری می کند، بازیگرانی چون مجید نوروزی، فربد فرهنگ، نسیم شجاعی، نسرین درخشان زاده، عارف عباسی، دریا دریایی، دلوین ذبیحی، رعنا مورعی، شیدا سفیدگری، فاطره اصحابی، محمد صادقی، مریم صبوری، مهرناز فراهانی، مهشاد بهرامی نژاد و نسترن خطیب پور ایفای نقش می کنند.این نمایش فروردین و اردیبهشت هر روز به جز شنبه ها ساعت 21 در تالار حافظ به روی صحنه می رود.