آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۶
فن آوری
۸

چگونه اکانت هک شده اینستاگرام را بازگردانیم؟

اکثر کاربران نگران هک شدن یا لو رفتن پسورد اینستاگرام خود هستند، بنابراین روش هایی برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام وجود دارد.

به گزارش «ایران» به نقل از سایت پلیس فتا، کاربر برای بازیابی اکانت هک شده خود، از طریق ایمیل اگر رمز عبور خود را فراموش کرده است یا رمز عبور کاربر از سوی هکر تغییر کرده، پس از وارد شدن به سایت www.instagram.com روی گزینه Forgot کلیک کند. سپس نام کاربری یا ایمیل متصل به حساب خود را وارد کرده و روی دکمه Reset Password کلیک کند.

اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشد و هکر آن را تغییر نداده باشد، یک لینک فعال سازی پسورد جدید به ایمیل کاربر ارسال می شود. حال اگر هکر قصد داشته باشد ایمیل اکانت کاربر را عوض کند، به محض انجام این کار یک اطلاع رسانی از طریق ایمیل به او انجام می شود و کاربر را مطلع می کند که درخواست تغییر ایمیل برای حساب اینستاگرام داده شده است. بعد باید کاربر روی Please Secure your account کلیک و یک رمز عبور جدید برای خود انتخاب کند تا از دسترسی هکر به حساب کاربر جلوگیری شود. نباید فراموش کرد همه این موارد در صورتی امکان پذیر است که کاربر هنگام ثبت نام در اینستاگرام، اطلاعات صحیح خود را وارد کرده باشد.