آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۹۳
ورزش
۱۱

خبر

درخشش ایرانی ها در اروپا

بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا در سال منتهی به جام جهانی آمار خوبی از خود به جا گذاشته اند.درخشش لژیونرهای ایرانی در چند روز اخیر و تداوم گلزنی های آنها در سال منتهی به جام جهانی می تواند خبر خوبی برای فوتبال ایران باشد، به خصوص اینکه درخشش برخی از آنها، بازیکنان ایرانی را در صدر جدول بهترین بازیکنان فصل قرار می دهد.از بین بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا جهانبخش، انصاری فرد و رضایی از ابتدای فصل عملکرد خوب و روند ثابتی داشتند، اما قوچان نژاد و آزمون که در نیم فصل اول کمرنگ بودند، در نیم فصل دوم آمار خوبی از خود به جا گذاشته و سیر صعودی داشته اند. سایر بازیکنان نیز اگر امتیاز کمتری دارند، به این دلیل است که در پست های هافبک و دفاع حضور دارند که کمتر درموقعیت گلزنی یا ایجاد موقعیت گل قرارمی گیرند.

افشارزاده خبر داد:سفر نماینده فیفا به کیش

دبیرشورای ورزش سازمان منطقه آزاد کیش ازسفر نماینده فیفا به ایران خبر داد وگفت: این سفر درراستای بررسی امکانات جزیره برای برگزاری چند دیدارجام جهانی2022 انجام می‎شود. افشارزاده دراین مورد تاکید کرد: قراراست مسئولان فوتبال قطرطی سفر به ایران بازدیدی ازکیش و امکانات این جزیره داشته باشند. درجریان همین بازدید مذاکرات تکمیلی هم انجام خواهد شد تا دقیقا مشخص شود درخواست قطری ها برای این همکاری چیست و دقیقا از ما چه کمکی می خواهند و اینکه ما درمقابل چه تقاضایی داریم.

حفظ سرمایه های تکواندو

پیشکسوت تکواندوگفت: درحال حاضر تیم ملی شرایط بهتری نسب به زمانی که من حضور داشتم دارد، با آرامش بیشتری تمرینات ومسابقات را دنبال می کنند. مهدی بی باک، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو درخصوص عملکرد نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: عملکرد نوجوانان درمسابقات قهرمانی جهان قابل تحسین است و با کسب مدال های طلا تکواندوکاران ما گل کاشتند. وی افزود: مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشته باشیم حفظ کردن این سرمایه ها و استعدادهاست. باید زندگی حرفه ای را به آنها نشان دهیم و بهترین مسیر را برای این عزیزان درنظر بگیریم. اگر این نوجوانان رها شوند دیگر نمی توانیم در چند سال آینده شاهد تیم ملی پرباری باشیم.