آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۳
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

جیم کری به پیری رسید

جیم کری، بازیگری که با آثار کمدی به شهرت رسید و با بازی در فیلم ماسک، مردم دنیا با او آشنا شدند، حدود چهار سال است از سینما دور شده است. خودکشی نامزد جیم کری، این بازیگر را به انزوا برد و محبوبیت او را تحت الشعاع قرار داد. حالا عکسی از جیم کری منتشر شده که او را با گریمی کاملا متفاوت در فیلم جنایی «رمز آلود» نشان می دهد. جیم کری در این فیلم نقش یک افسر پلیس لهستانی را به عهده دارد. او در این فیلم پیر شده و دیگر آن شادابی و شادمانی قدیم در چهره اش دیده نمی شود! عکسی که واقعیت ذهنی و روحی جیم کری را نشان می دهد.

رونمایی از ورزشگاه لوکس روسیه

روزنامه اسپورت اکسپرس عکس هایی از ورزشگاه اکاترینبورگ، لوکس ترین ورزشگاه میزبان رقابت های جام جهانی 2018 روسیه منتشر کرد. به گزارش خبرآنلاین، این ورزشگاه امروز میزبان دیدار آزمایشی دو تیم اورال و اسپارتاک خواهد بود تا آماده بودن آن برای میزبانی جام جهانی مشخص شود. ورزشگاه اکاترینبورگ در جام جهانی 2018 میزبان تیم های مصر - اروگوئه، فرانسه - پرو، مکزیک - سوئد و ژاپن - سنگال خواهد بود.

روز پر تصادف تورنتو

در پی تگرگ شدید در شهر تورنتوی کانادا و شهرهای اطراف آن بیش از 550 تصادف جاده ای طی یک شبانه روز در بزرگراه های این منطقه اتفاق افتاده است.

به گزارش ایسنا، شرایط جوی نامساعد باعث بروز این تصادفات شده که عمده آنها جزئی بوده و بر اساس اطلاعات پلیس، دلیل اصلی تصادفات، لغزندگی جاده عنوان شده است. پلیس محلی همچنین خاطر نشان کرده است که در نتیجه این حوادث، تعدادی از رانندگان و ماموران آتش نشانی آسیب دیده اند، اما در بیشتر موارد آسیب ها جزئی بوده است. بارش تگرگ و برف سنگین همچنین موجب سقوط درختان و تیرهای برق و در نتیجه قطعی برق در برخی مناطق شده است.

کلیساهای روی صخره

مته اورا یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مجموعه های کلیسای ارتدکس یونان است. به گزارش ایلنا، این شش صومعه روی ستون هایی سنگی در شمال غربی لبه دشت تسالیدر نزدیکی رودخانه پاینس و کوه های پینداس در یونان مرکزی ساخته شده اند. نزدیک ترین شهر به مته اورا شهر کالامباکاست. مته اورا 1988 در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و در زبان یونانی به معنی معلق در هواست.