آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۷
فرهنگی
۲۲

روی خط خبر

سفر وزیر فرهنگ به عراق

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با مقامات و فعالان فرهنگی و هنری کشور عراق به این کشور سفر کرد. سیدعباس صالحی در این سفر دیدارها و ملاقات های مختلفی با مقامات سیاسی، فرهنگی، هنری و علمای دینی این کشور خواهد داشت. بازدید از موزه هنرهای معاصر وزارت فرهنگ عراق، دیدار با وزیر فرهنگ و گردشگری عراق، حضور در نشست خبری، دیدار با معاون اول رئیس جمهوری عراق، دیدار با رئیس شبکه العراقیه و... از دیگر برنامه های صالحی در دومین روز از سفر او به عراق خواهد بود.

بازگشت «هفت» به آنتن سیما

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما از تلاش برای بازگشت برنامه «هفت» قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه خبر داد.

انتصاب دبیر سومین جشنواره فیلم «سلامت»

سیدمحمدهادی ایازی طی حکمی محمد کیاسالار را به عنوان دبیر سومین دوره جشنواره فیلم «سلامت» منصوب کرد.

اجرای ایرج رحمانپوردر تالار وحدت

ایرج رحمانپور خواننده نام آشنای موسیقی غرب کشور، تازه ترین کنسرت خود را هفتم اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می کند. رحمانپور در کنسرت پیش رو مجموعه ای از آثار ماندگارش را برای مخاطبانش اجرا می کند.

بهترین و بدترین خبر حوزه ادبیات

آبتین گلکار، مترجم در گفت وگویی با ایسنا درباره بهترین و بدترین خبری که در حوزه ادبیات در سال 1396 شنیده گفته است بهترین خبر انتشار کتاب های خوب بود، مثلا «تصحیح مثنوی معنوی» محمدعلی موحد و بدترین خبر هم مربوط است به افزایش ناشرانی که کارشان دزدیدن کتاب های مترجمان، ناشران و نویسنده های دیگر است، که این موضوع نگران کننده است.

هشدار گروه هنروتجربه به کوروش

گروه سینمایی هنروتجربه باانتشار یادداشتی نسبت به انصراف از اکران فیلم هایش درپردیس کوروش هشدار داد.

تداوم درخشش «بدون تاریخ، بدون امضا»

نویدمحمدزاده بهترین بازیگرجشنواره لاس پالماس شد. این چهارمین جایزه بین المللی محمدزاده برای بازی در«بدون تاریخ بدون امضا»است. همچنین فیلم وحید جلیلوند بهترین فیلم مردمی این جشنواره شد.