آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۴
سینمای جهان
۱۲

چهره ها

جیسن استاتام

متخصص اتومبیلرانی ژانر اکشن، در فیلم تازه اش «مگ» با یک کوسه عظیم الجثه مبارزه می کند. این اکشن دلهره آور دهم آگوست و در اوج گرمای تابستان به روی پرده سینماها می رود. در داستان فیلم، استاتام نقش کاپیتان تیلور را دارد.

او که همسر و شغل خود را بعد از یک انفجار ناخواسته از دست داده، در شغل تازه اش باید با کوسه ای که قدمتی کهن دارد مبارزه کند. اما آیا او توانایی مقابله با چنین موجود عظیم الجثه ای را دارد؟ جان ترتلتاب کارگردان فیلم است و کوسه ای را در معرض دید تماشاگران قرار می دهد، که کوسه فیلم کلاسیک استیون اسپیلبرگ در مقابلش مثل یک جوجه است! استاتام امیدوار است نقش تازه اش مورد پسند تماشاگرانی قرار گیرد که شیفته اتومبیلرانی های هیجان انگیزش هستند

ملیسا مک کارتی

بازیگر کمدی موفق چند سال اخیر سینما، در محصول تازه شرکت فیلمسازی نیولاین «سوپر باهوش» بازی می کند.

این کمدی اکشن را بن فالکون کارگردانی خواهد کرد. فالکون و مک کارتی قبل از این دو کمدی اکشن «تامی» و «رئیس» را در سال های 2014 و 2016 با هم کار کرده و «زندگی جشن» را آماده نمایش دارند. اما سوپر باهوش با هر سه این فیلم ها، تفاوت های آشکاری دارد. مک کارتی در این کمدی اکشن نقش کارول را بازی می کند. او که در کارش ناموفق است، با شرکت در یک مسابقه «هوش مصنوعی» زندگی تازه ای را تجربه می کند. بازیگران نقش مقابل مک کارتی هنوز انتخاب نشده اند. اما به گفته سازندگان فیلم، بقیه کاراکترهای داستان اهمیت چندانی ندارند و کل فیلم، روی دوش کاراکتر مک کارتی می چرخد.