آرشیو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۴۳۰۷
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

زمان قطعی پخش خندوانه با حضور جناب خان

پس از کش و قوس های فراوان فصل جدید «خندوانه» با حضور جناب خان در ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

«خندوانه» با حضور رامبد جوان به عنوان مجری و عروسک جناب خان با صداپیشگی محمد بحرانی یکی از موفق ترین برنامه های صدا و سیما در سال های اخیر بود؛ اما عدم رضایت مالی مالک و طراح عروسک جناب خان باعث شد تا فصل قبلی این مجموعه بدون حضور این عروسک روی آنتن برود و واکنش های فراوانی را به وجود بیاورد. سرانجام با رایزنی های زیادی که انجام شد توافق به وجود آمد که زمان پخش آن نامشخص بود. روز گذشته زمان قطعی پخش این مجموعه اعلام شد و قرار است مجموعه «خندوانه» با حضور جناب خان در نخستین روز ماه رمضان یعنی پنج شنبه 27 اردیبهشت پخش شود. «سیدعلی احمدی»که تهیه کنندگی فصل چهارم «خندوانه» را به عهده داشت، در فصل جدید هم به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

پخش سریال عاشقانه «ایراندخت» از شبکه یک

سریال تلویزیونی «ایراندخت» از جمعه 31 فروردین روی آنتن شبکه یک می رود. این سریال یک درام عاشقانه در بستر مشروطیت است و روایت جذابی را در دل تاریخ به تصویر می کشد. «ایراندخت» در 27 قسمت آماده پخش و تصویربرداری آن طی پنج ماه انجام شده است و شهرک غزالی، چند خانه قدیمی در مناطق مختلف تهران، کاخ سعد آباد و... از جمله لوکیشن های این سریال بوده اند.

سام قریبیان، اندیشه فولادوند، حسین پاکدل، ایرج راد، بیتا فرهی، رضافیاضی، صدرالدین شجره، فخرالدین صدیق شریف، داریوش کاردان، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، بهزاد خداویسی، حسام نواب صفوی و سعید نیک پور بازیگران این سریال هستند. نخستین قسمت سریال «ایراندخت» جمعه ساعت 22 پخش خواهد شد.