آرشیو پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سرکرده باند مواد مخدر جنوب شرق کشور دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی استان موفق به دستگیری سرکرده باند سازمان یافته موادمخدر در جنوب شرق کشور شدند.

سرویس شهرستان ها: سرتیپ محمد قنبری اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس سراوان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان یافته موادمخدر شدند.

وی افزود: پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی در شهرستان سراوان توسط پلیس شناسایی و روز دوشنبه در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده تصریح کرد: این فرد در چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران، چندین فقره آدم ربایی، ترانزیت بیش از 100 تن موادمخدر و تهیه سلاح های سبک و سنگین دخالت داشته است.سردار قنبری ادامه داد: رسیدگی به اتهامات این متهم با همکاری دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

شهادت دو مرزبان در مرز میرجاوه

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: دو مرزبان این استان بامداد دیروز(سه شنبه) در درگیری با گروهک تروریستی در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.به گزارش ایرنا سرگرد ابوالحسن ضیایی اظهار داشت: مرزبانان از ساعت یک تا سه بامداد دیروز در نقطه صفر مرزی میرجاوه با گروهک تروریستی درگیر شده بودند و با تمام توان با این گروهک مقابله کردند.

وی ادامه داد: در این درگیری استوار یکم وحید حسین زاده اهل روستای گزل آباد قوچان و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور به درجه شهادت نائل شدند و دو نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.وی افزود: نیروهای مرزبانی همچنان با تجهیزات و امکانات در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به اشرار مسلح و گروه های معاند نظام نمی دهند.