آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف بیش از 3/5 تن موادمخدر در دو استان شرقی و جنوبی

نیروهای انتظامی سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی عملیات های جداگانه سه هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد افیونی را کشف، 60 سوداگر مرگ را دستگیر و 19 خودرو را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 583 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان توسط ماموران انتظامی استان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرتیپ محمد قنبری دیروز اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و فنوج و با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان باندی که به صورت مسلحانه و استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به انتقال مواد افیونی از مرزها به عمق کشور می کرد، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح با دو دستگاه خودرو تویوتا در مسیرهای فرعی شهرستان ایرانشهر - دلگان در کمین یگان های عملیاتی پلیس گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در این درگیری مسلحانه علاوه بر کشف مواد مخدر ذکر شده چهار قاچاقچی را دستگیر، دو دستگاه خودرو تویوتا را توقیف، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سیمینوف به همراه مهمات مربوطه را نیز کشف کردند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: ماموران انتظامی هرمزگان دو تن و 17 کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرود گفت: این مواد شامل یک تن و 781 کیلوگرم تریاک، 234 کیلو و 658 گرم حشیش، 431 گرم هروئین و 985 گرم سایر مواد است.

وی افزود: در این رابطه 56 نفر دستگیر و 17 خودرو نیز توقیف شد.