آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۵
ورزشی
۹

تنور کشتی از امروز دوباره داغ می شود

برنامه مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اعلام شد.

مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در رقابت های آسیایی جاکارتا و جهانی بوداپست روزهای پنجشنبه و جمعه (30 و 31 فروردین) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود و تماشای این مسابقات رایگان است.

مرحله مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی ساعت 10 تا 14 و مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال ساعت 16 تا 20 روز پنجشنبه و رقابت های کشتی آزاد نیز روز جمعه بروی سه تشک، طبق همین برنامه انجام می شود.

تعداد نفرات شرکت کننده در مرحله نخست انتخابی بیشتر خواهد بود و به جز مدال آوران المپیک 2016 و مسابقات جهانی 2017 همه مدعیان دوبنده تیم ملی در 2 روز آینده باید روی تشک بروند.

بعد از نزدیک به 40 روز تعطیلی کشتی که با پایان رقابت های قهرمانی آسیا در اسفندماه سال 96 آغاز و به خاطر استعفای رسول خادم ادامه یافت، از فردا بار دیگر تنور کشتی ایران داغ می شود و مدعیان در رشته های فرنگی و آزاد سرشاخ خواهند شد.

در نهایت از مرحله اول انتخابی تیم ملی و از هر وزن 4 نفر برتر می توانند به مرحله نهایی برسند تا با مدعیان دیگر همچون حسن یزدانی، کمیل قاسمی و حسن رحیمی در کشتی آزاد و سعید عبدولی، محمدعلی گرایی و حسین نوری در کشتی فرنگی سرشاخ شوند.