آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* در راستای پیگیری اردوی آماده سازی تیم های ملی شنا جهت حضور پرقدرت در بازی های آسیایی (جاکارتا 2018) و کسب سهمیه المپیک جوانان (بوینس آیرس 2018) و مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان (هانگژو چین 2018)، کادر فنی تیم ملی 39 شناگر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. اردوی غیر متمرکز تیم ملی شنا از دیروز آغاز و تا 27 اردیبهشت 1397 پیگیری خواهد شد.

* تیم ملی تیراندازی معلولان با ترکیب شش ملی پوش (پنج نفر تپانچه و یک نفر تفنگ) در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند. چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان از روز شنبه اول اردیبهشت ماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.مهدی زمانی، شورابی، مجید فلاح، اردشیر، خدیجه رستمی، سمیرا ارم، ساره جوانمردی و رقیه شجاعی، ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.هدایت این تیم را حسین امیری به عنوان سرمربی، زهرا علی بیگی، مربی تفنگ بادی بانوان و زینب آقا علی اکبری، مربی تپانچه بادی بانوان بر عهده دارند. این اردو تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد و تیم ملی دهم اردیبهشت ماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان راهی کره جنوبی می شود.

*پیرو تصمیمات اخذ شده در جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، بعد از پیگیری و گفت و گو با گزینه های مورد نظر و مطرح شده در شورا، آقای مجید ترکان قهرمان جهان و مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه، به عنوان مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید، و آقای امیرتوکلیان عنوان دار جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، به عنوان مدیر تیم های ملی پایه کشتی آزاد کشور انتخاب شدند.