آرشیو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۵
ورزشی
۹
نکته ورزشی

ردپای دلال ها را در این ماجرا دنبال کنید!

سرویس ورزشی- باشگاه استقلال روز سه شنبه با نامه ای روبه رو شد که در آن این باشگاه به پرداخت 360 هزار دلار به پروپژیچ مهاجم سابق این تیم محکوم شده بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی، حتی باشگاه استقلال حق اعتراض به این حکم را هم ندارد و اصطلاحا حکم صادر شده قطعی است.

درباره جزئیات این پرونده فعلا نمی توان نظری داد و باید منتظر ماند تا آقایان مسئول در باشگاه استقلال به آن جزئیات اشاراتی داشته باشند؛ البته اگر حقایق بازگو شود.... و اما نکته مهم که مسئولان ارشد ورزش کشور باید آن را در نظر بگیرند به چرایی چنین اتفاق تلخی بر می گردد؛ اتفاقی که به هدر رفتن بیت المال می انجامد.

بازیکنی جذب باشگاه استقلال می شود که کیفیت فنی او آنقدر پایین است که خیلی زود به نیمکت ذخیره ها سنجاق می شود.

این بازیکن حتی از هم پست های ایرانی خود ضعیف تر بوده و کسی هم مسئولیت جذب او را بر عهده نگرفت تا خیلی زود مشخص شود دلال های سودجو پشت پرده این ماجرا هستند و عدم نظارت درست در باشگاه استقلال فرصت را در اختیار آنها قرار داده تا به هدف خود برسند و یک خارجی بی کیفیت را به یک تیم مردمی و پرطرفدار کشورمان قالب نمایند.

حالا که قضیه به اصطلاح بیخ پیدا کرده، بار دیگر باید مسئولان ارشد ورزش ایران را خطاب قرار داده و به آنها متذکر می شویم که اگر واقعا هدف تان مبارزه با فساد و دلالی در فوتبال است از همین ماجرای پروپژیچ شروع کنید و سر نخ این ماجرا را بگیرید تا به جاهای مهم تری برسید.