آرشیو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۲
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

بازپخش سریال «سربداران» از شبکه افق

سریال تاریخی «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی در 18 قسمت روی آنتن شبکه افق رفت.

این مجموعه تلویزیونی بر اساس قیام سربداران خراسان به رهبری شیخ حسن جوری علیه استیلای مغول در سال 1362 تولید شده است. امین تارخ، سوسن تسلیمی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، فیروز بهجت محمدی، جمشید لایق، افسانه بایگان و... بازیگران این سریال تاریخی هستند.این سریال تاریخی در 18 قسمت شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه افق می رود و پنج شنبه شب ها نیز خلاصه ای از قسمت های هفته جاری پخش خواهد شد. زمان پخش سریال «سربداران» هر شب ساعت 23:30 است و تکرار آن هم ساعت های 6 و 9:30 روز بعد روی آنتن می رود.

نمایش یک سریال محبوب قدیمی از «آی فیلم»

مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» به کارگردانی سعید عالم زاده از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود.

این سریال روایتگر زندگی و دغدغه های 5 دوست و هم کلاسی است که هریک با مسائل و مشکلاتی مواجهند. دختران نوجوانی که روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می کنند؛ روزهایی که گاه با قهر و آشتی و گاه با اشک و لبخند سپری می شود... بهنوش بختیاری، سپند امیرسلیمانی، شمسی فضل اللهی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، سام درخشانی، شیوا خنیاگر، جعفر دهقان، مختار سائقی، لیلا بلوکات، زویا امامی، مهران رجبی، فلور نظری و کاوه خداشناس از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده اند. این سریال محصول سال 89 است و از فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت هر روز ساعت 18روانه آنتن می شود و بازپخش آن در ساعت های 02:00 و 10:00 روز بعد خواهد بود.

آغاز مینی سریال «شب عید» در نیمه شعبان

سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی از نیمه شعبان روی آنتن پخش شبکه یک می رود. این سریال اپیزودیک سال 96 ساخته شد و هر قسمت آن قصه متفاوتی دارد که در مشهد تصویربرداری شده و قصه های آن با حرم امام رضا (ع) مرتبط است.

این سریال داستان خانواده هایی را روایت می کند که برای تفریح در ایام نوروز به شهر مشهد سفر می کنند؛ اما در این میان ماجراهای جالبی برای آنها رخ می دهد و به گونه ای داستان این خانواده ها در قسمتی از فیلم به یکدیگر مرتبط می شود. حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام دوست، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی از بازیگران این سریال هستند.