آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۴
بازار دیجیتال
۱۳

از آن سو

انتشار نسخه به روزرسانی سیستم عامل iOS

ایسنا: اپل اعلام کرد که نسخه به روزرسانی شده ای از سیستم عامل iOS برای گوشی های آی فون منتشر شده است.

اپل با انتشار پیامی در بلاگ رسمی خود اعلام کرد که به منظور بهبود سیستم عامل و مشکلات برخی از گوشی های آی فون 8، نسخه به روزرسانی شده مختصری از سیستم عامل 3/ 11 خود را منتشر کرده است. به گفته اپل، نسخه جدید 11.3.1 iOS امنیت سایبری گوشی آی فون و تبلت آی پد کاربران را بهبود خواهد بخشید. این نسخه همچنین مشکلات صفحه نمایش برخی گوشی های آی فون 8 را نیز برطرف خواهد کرد. برخی گوشی های آی فون 8 که با مشکلات فنی و لمسی صفحه نمایش رو به رو بودند، از این پس با دریافت به روزرسانی جدید اپل قادر خواهند بود، از کیفیت بهتر و بهبودیافته نمایشگر خود بهره مند شوند.

امکان آپلود همزمان چند عکس در استوری اینستاگرام

مهر: اینستاگرام با آپدیت جدید خود به کاربرانش اجازه می دهد همزمان چندعکس یا ویدئو را در بخش استوری آپلود کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی ارتقا یافته و اکنون به کاربران خود اجازه می دهد تا چند عکس یا ویدئو را به طور همزمان در استوری های خود آپلود کنند.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: ما چند آپدیت جدید عرضه می کنیم که آپلود تصاویر و ویدئو در استوری را سرعت می بخشد. اکنون کاربران می توانند چند عکس یا ویدئو را یکباره در استوری آپلود کنند. کاربر برای استفاده از این ویژگی باید گزینه Upload media را انتخاب کند. در این بخش آیکون جدیدی در گوشه راست و بالای نمایشگر ظاهر می شود. پس از آن کاربر می تواند با انتخاب این گزینه چند عکس یا ویدئو را از گالری خود برگزیند. می توان به هرکدام از گزینه های انتخابی استیکر یا متن چسباند. هنگامی که تمام تصاویر و ویدئوها بررسی شدند به یکباره و به ترتیب انتخاب در استوری آپلود می شوند. این آپدیت برای دستگاه های اندروید عرضه شده و نسخه iOS آن نیز در هفته های آتی عرضه می شود.