آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۶
ورزش
۲۴

دو تیم لیگ برتری امروز معرفی می شوند

هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال امروز با 9 دیدار هم زمان برگزار خواهد شد و در نهایت دو تیم مجوز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را دریافت می کنند. سه تیم برای رسیدن به لیگ برتر شانس صعود دارند. نفت مسجد سلیمان با 64 امتیاز در صدر جدول لیگ یک ایستاده است. همچنین یکی از دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران که 61 امتیاز دارند، گزینه بعدی صعود هستند.

نفت مسجدسلیمان درحالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که برای قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز دارد. نفت در صورتی به لیگ برتر صعود نمی کند که بازی آخر خود را ببازد و دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران، برابر حریفانشان پیروز شوند و تفاضل گلشان بیشتر از این تیم شود. این بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.در بازی دیگر خونه به خونه در ورزشگاه هفتم تیر شهر بابل میزبان برق شیراز است. خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر باید پیروز این دیدار شود چرا که رقیب اصلی اش نساجی، با 61 امتیاز، هم امتیاز با خونه به خونه است.

البته بابلسری ها به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جدول قرار دارند. تیم از پیش سقوط کرده راه آهن در ورزشگاه اکباتان به مصاف نساجی خواهد رفت. نساجی برای صعود به لیگ برتر باید پیروز این بازی شود و نیم نگاهی به بازی خونه به خونه با برق شیراز داشته باشد. در صورت شکست یا تساوی خونه به خونه و پیروزی نساجی در این دیدار، این تیم جواز حضور در لیگ برتر را خواهد گرفت. برنامه بازی های هفته آخر به این شرح است: ماشین سازی تبریز - بادران تهران، نفت مسجدسلیمان - مس رفسنجان، فجر سپاسی - صبای قم، ایران جوان بوشهر- مس کرمان، آلومینیوم اراک - اکسین البرز، خونه به خونه - برق جدید شیراز، راه آهن تهران - نساجی مازندران، ملوان- شهرداری تبریز،گل گهر سیرجان - شهرداری ماهشهر