آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۱۸
فرهنگ و هنر
۳۲

تئاتر

نمایش کمدی ضد جنگ روی صحنه

نمایش«برای کلاه آهنی ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی از 12 اردیبهشت ماه به مدت 15 شب اجرا می شود. این نمایش سال 1390 در هشتمین جشنواره تئاتر ماه برنده جوایز نمایش نامه نویسی، کارگردانی، طراحی صحنه، بازیگری زن و مرد بود و در سال 1393 چند شب در تماشاخانه استاد انتظامی اجرا شد.

همچنین بهمن ماه سال 1395 تا اردیبهشت سال 96 در تماشاخانه باران به روی صحنه رفته است. این نمایش یک کمدی ضد جنگ است که بعد از چند دوره اجرای موفق از 12 تا 28 اردیبهشت ماه به مدت 15 شب در خانه نمایش تازه تاسیس «مهرگان» اجرا می شود. محمدعلی حسینی پور، میثاق زارع، پژمان عبدی و مهتاب شیروانی بازیگران این نمایش هستند. نمایش «برای کلاه آهنی ها» از 12 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 19 در خانه نمایش «مهرگان» به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول پلاک 5 اجرا می شود

نقش متفاوت صابر ابر در نمایش «آنتی گون»

صابر ابر با نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی، از روز یکشنبه 16 اردیبهشت در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

ابر که پیش از این چند شخصیت دنیای درام مانند ریچارد، هملت و کالیگولا را ایفا کرده است، این بار در حضوری متفاوت 2 شخصیت کرئون و همون را در نمایش «آنتی گون» ایفا می کند و در این نمایش با بازیگر فرانسوی ناتالی متی و نوال شریفی روی صحنه می رود. «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی از روز یکشنبه 16 اردیبهشت در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرای خود را آغاز می کند.