آرشیو شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۲۵
بورس
۱۰

خبر بنگاه ها

توسط «دنیای اقتصاد» انجام می شود: عرضه لوح فشرده بازارها و فرصت های سرمایه گذاری ایران

گروه بنگاه ها: «تحلیل بازارها و فرصت های سرمایه گذاری در سال 97» در قالب لوح فشرده تولید و عرضه شد. مدیریت آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» با توجه به نیازسنجی آموزشی از فعالان اقتصادی، سازمان ها و نهادهای کشور، کارشناسان و دانشجویان اقدام به معرفی محصول جدیدی از آموزش های تصویری و آنلاین با رویکرد ارائه تحلیل های تخصصی انواع بازار کرده است.

در این لوح فشرده سرفصل هایی همچون تحلیل کوتاه مدت دلار و یورو و روند آن در سال 97، تحلیل میان مدت بازار ارز ها و تاثیرات آن بر تولید ملی و واردات و صادرات، تحلیل بازار اونس جهانی و طلا و سکه ایرانی و همچنین تحلیل بازارهای بورس نفت مسکن و ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته است. مهدی کنعانی، مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی در این دوره به تدریس و تحلیل پرداخته است. متقاضیان برای خرید این محصول به قیمت 75 هزار تومان می توانند با شماره تلفن های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند. همچنین امکان خرید اینترنتی لوح مذکور در سامانه اینترنتی «دنیای اقتصاد» به آدرس tc.den.ir فراهم است.

تعدیل نرخ فروش «فاسمین» در اسفند

گروه بنگاه ها: شرکت کالسیمین رقم فروش یک ماهه منتهی به اسفندماه 96 خود را تعدیل کرد. شرکت کالسیمین طی اطلاعیه ای عنوان کرد که به دلیل کاهش موجودی شمش روی، انبارهای LME و همچنین افزایش تقاضای شمش روی، فروش اسفندماه بیش از پیش بینی رقم خورده است. این شرکت در یک ماه پایانی سال قبل معادل 991 میلیارد و 687 میلیون ریال مبلغ فروش شناسایی کرده است. به این ترتیب رقم کل فروش برای سال مالی 96 فاسمین معادل 5 هزار و 258 میلیارد و 920 میلیون ریال به ثبت رسید. این شرکت در دوره یک ماهه پایانی سال گذشته معادل 3 هزار و 980 تن کنسانتره روی پخته، 3 هزار و 90 تن شمش روی، 693 تن کنسانتره سرب ومعادل 17 هزار و 262 تن کنسانتره روی خام تولید کرده است.