آرشیو دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۲۷
بازار موبایل
۲۷
موبایلکده

ایسوس هم قصد عرضه گوشی هوشمند گیمینگ دارد

فارنت: آن طور که به نظر می رسد بازار فروش گوشی های مخصوص بازی اندرویدی از پتانسیل بالایی برخوردار است، چراکه برخی منابع نزدیک به ایسوس تایید کردند که این شرکت تایوانی هم پس از ریزر، شیائومی و ZTE اقدام به عرضه گوشی هوشمندی برای گیمرها خواهد کرد.

ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح پی سی و لپ تاپ های مخصوص بازی در جهان است، با این حال این بار قصد دارد یک گوشی هوشمند گیمینگ تحت برند ROG به بازار عرضه کند. هرچند اولین باری است که شرکت تایوانی اقدام به عرضه گجت قابل حملی در این حوزه می کند، با این حال در یک سال اخیر شاهد معرفی گوشی های گیمینگ مختلفی از سوی ریزر، ZTE و شیائومی بوده ایم. به هر حال به نظر می رسد بسیاری از تولیدکنندگان پی سی موفق در جهان قدم هایی را برای ادامه مسیر حرکت خود در بازار گوشی های هوشمند برداشته اند. در این بین دو کمپانی ایسوس و ایسر همیشه با یکدیگر رقابت داشته اند و احتمالا ایسوس در تلاش است پاسخی در خور به تبلت گیمینگ Acer’s Predator 8 بدهد.

پیرامون همین موضوع یک منبع داخلی ایسوس به تازگی فاش کرده که این شرکت تایوانی در نظر دارد از گوشی هوشمند گیمینگ خود در نمایشگاه Computex 2018 رونمایی کند. وی هرچند اطلاعاتی در رابطه با ویژگی ها و قیمت عرضه این محصول ارائه نکرده است، با این حال حدس زدن سخت افزار آن کار سختی نیست. به عنوان مثال بدیهی است که گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس از پردازنده اسنپ دراگون 845 قدرت گرفته باشد و حداکثر با 8 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه شود. تجربه ایسوس در تولید سخت افزار مخصوص بازی بدون شک این شرکت را در طراحی و ساخت گوشی جدیدش یاری خواهد کرد، اما تعیین قیمت رقابتی هم درحالی که شیائومی بلک شارک با برچسب قیمتی 550 دلار به بازار عرضه شد، از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که هنوز هیچ منبعی این اخبار را تایید یا رد نکرده است و این احتمال وجود دارد که تمام گفته های فوق صرفا شایعه باشد.