آرشیو دو‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۵
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
فصل دوم (نمایش)

میثم «خندوانه» این بار در تئاتر

اگر اهل تماشای مسابقه خنداننده شو در برنامه «خندوانه» شبکه نسیم بوده باشید، حتما او را به خاطر می آورید؛ برنامه ای که چند ماه پیش، بیننده های تلویزیونی را سرگرم کرد و کلی خنداند و قهرمان آن شب ها کسی نبود جز میثم درویشان پور که نفر اول این مسابقات شد. از همان موقع می شد پی برد او با آن اجراهای کم نقص، می تواند بسرعت در هنر استندآپ کمدی پیش برود و برای خودش برو و بیایی داشته باشد.

وقتی اولین بار او متنی را درباره سفر ایرانیان به ترکیه اجرا کرد و ظرایف و دقایقی از رفتارها را با شوخی هایی بامزه و در عین حال کنترل شده لحاظ کرد، همه او را به عنوان استندآپ کمدینی حرفه ای در نظر آوردند. او علاوه بر این که اجراهایی بامزه و پر از شوخی های خنده دار را به خندوانه آورده بود، از فرم های تازه ای هم برای ارائه متنش استفاده می کرد شاید اوج این بهره وری درست از فرم ها آنجا بود که به تفاوت معده گردشگران ایرانی و غیرایرانی ترکیه از منظر خود معده پرداخت.

حالا خبر رسیده درویشان پور قرار است در یک استندآپ کمدی به کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان خطیبی از اول خرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه برود. خطیبی در همان مسابقه هم مربی درویشان پور بود. آن طور که خبرگزاری مهر نوشته، استندآپ کمدی «آن مرد با اسب آمد» به کارگردانی و تهیه کنندگی اشکان خطیبی با اجرای میثم درویشان پور، کمدین برگزیده خنداننده شوی برنامه خندوانه، از اول خرداد در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

این گزارش، دیگر عوامل اجرا را این گونه فهرست کرده است: مهرداد علیزاده موسیقی، مهرداد نعیمی سرپرست نویسندگان، سارا حدادی مدیر تولید و مدیر روابط عمومی، نگار پورشعبان مشاور تبلیغات، شکوفه داوودی دستیار کارگردان، نسیم روحانی عکس، کیاوش چالیان و محمدمهدی درویشان پور گرافیست.

اگر می خواهید پای استندآپ پسر بامزه خندوانه ای ها بنشینید بگوییم پیش فروش بلیت این نمایش از دیروز شروع شده؛ نمایشی که از اول خرداد، هر شب ساعت 20 و 15 دقیقه روی صحنه خواهد رفت.