آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۲۹
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

تحلیل مجموعه «همراز» در شبکه 4

سریال تلویزیونی «همراز» ساخته سامان مقدم جمعه 28 اردیبهشت در دومین قسمت از مجموعه «سی سریال» شبکه چهار پخش و تحلیل می شود.

شبکه چهار سیما در ماه رمضان امسال با برنامه «سی سریال» سریال های منتخب رمضانی تلویزیون از دهه 80 تا امروز را مرور و به صورت منتخب 30 سریال را در قالب فیلم سینمایی پخش و تحلیل می کند. اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین مروی فردا پنج شنبه برابر با اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و در قسمت اول مروری بر سریال های ماه رمضانی از سال 70 تاکنون دارد. در قسمت دوم از مجموعه تلویزیونی که روز جمعه دوم ماه مبارک رمضان پخش می شود مجموعه 15 قسمتی «همراز» در قالب یک قسمت پخش و بررسی می شود. مجموعه «همراز» به کارگردانی سامان مقدم، نویسندگی سعید رحمانی با حضور ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی ساخته و در سال 81 از شبکه سه سیما پخش شد. داستان «همراز» درباره دو دزد است که پول زیادی را می دزدند؛ اما یکی از آنها دیگری را به پلیس لو می دهد و...

«سی سریال» عصرهای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 17 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فصل جدید «هزارداستان» در شبکه نسیم

اولین قسمت از فصل جدید «هزار داستان» با حضور فریبا کوثری در ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود.

فریبا کوثری امروز چهارشنبه در اولین برنامه از فصل سوم «هزار داستان» داستان کسانی را روایت می کند که با تمام سختی ها ضمن صبوری کردن زندگی خود را ادامه می دهند و می سازند. مهمان این برنامه مردی است که اعتیاد دارد و همسرش با تمام تلاش خود وی را از دام اعتیاد رها کرده و به زندگی سالم برمی گرداند. فصل سوم «هزار داستان» همچون سری پیشین آن به تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید می شود. کارگردان تلویزیونی این فصل سید منصور نیک خواه است و پیش از این فواد صفاریان پور کارگردانی برنامه را بر عهده داشت. راوی مجموعه اردشیر رستمی و طراح و سوژه پردازی مریم نوابی نژاد است که در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می رود و در ساعات سه بامداد و 13 روز بعد بازپخش می شود.